جلسه شورای تربیتی و برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر در منطقه ۱۷

تهران(پانا )- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 17 تهران، عنوان کرد با توجه به شرایط شیوع کرونا، برای اجرای باشکوه برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید ضمن استفاده از خلاقیت و نوآوری، در بستر فضای شاد، برای دانش آموزان جذابیت ایجاد کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای تربیتی و برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر در منطقه ۱۷

جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر با حضور طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و اعضای شورای تربیتی منطقه 17 برگزار شد.
طاهره پورمحمود، با اشاره به لزوم استفاده از تجربیات بدست آمده از برگزاری مناسبت های گذشته در فضای مجازی گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا برای اجرای باشکوه برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید ضمن استفاده ازخلاقیت و نوآوری، در بستر فضای مجازی شاد برای دانش آموزان جذابیت را ایجاد کنیم. در این زمینه با نظرسنجی و جمع آوری ایده های همکاران و دانش آموزان اعضای مجلس دانش آموزی این جلسه برای اجرای هر چه بهتر این برنامه ها تشکیل شده است.
وی بیان کرد: به منظور اطلاع رسانی گسترده به دانش آموزان و خانواده های آنان از برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر، بهترین و امن ترین فضا استفاده از شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد) است و باید تلاش شود این کار به نحو احسن برگزار شود.
پورمحمود گفت: اعلام برنامه ها و سیاست های شورای هماهنگی در ایام الله دهه فجر، تقارن این دهه را با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فرصتی مغتنم برای تشکر از مادران موفق منطقه است.
در پایان جلسه اعضای شورای تربیتی نقطه نظرات خود را در رابطه با فعالیتهای گرامیداشت دهه مبارک فجر اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار