دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نی‌ریز:

دهه مبارک فجر از شعائرالله است

نی ریز(پانا )- جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف برنامه ریزی مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان نی ریز با حضورامام جمعه شهرستان نی ریز و نماینده مردم استان فارس در خبرگان رهبرى ، سرپرست فرماندارى ، فرمانده انتظامى شهرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی  از روسای ادارات و نهادها و اعضای ستاد دهه فجر در مصلای بزرگ نماز جمعه شهرستان نی ریز برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۱۵۷۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دهه مبارک فجر از شعائرالله است

در ابتدای جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر شهرستان نی‌ریز ضمن تقدیر و تشکر از همه ادارات و دستگاه‌هایی که در اجرای برنامه‌های دهه فجر سال گذشته همراهی وهمکاری کردند ، بیان کرد: برنامه‌ها به نحو مطلوب و شایسته برگزار شد به گونه‌ای که شهرستان نی ریز در سطح استان حائز رتبه نخست شده وطی جلسه‌ای با حضور حضرت آیت الله فقیه در استان از ایشان تجلیل بعمل آمد و این جز همراهی و همکاری شما بزرگوارن میسر نبود.انشاء الله که این قدم ها ذخیره وتوشه آخرت همه ما باشد ودر پرونده اعمال همه ما ثبت وضبط شود.

حجت السلام والمسلمین امیر جنگجو با قرائت آیه 32 سوره حج با این مضمون که بعضی از ایام شعائرا... هستند، گفت : دهه مبارک فجر هم از شعائرالله است.

وی افزود: امسال باتوجه به بیماری کرونا قدری محدویت می‌باشد و تأکید بر این است که برنامه‌ها بیشتر به صورت مجازی برگزار و در صورت برگزاری مراسم برنامه‌ها باید به نحو مطلوب و شایسته و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

در ادامه سرپرست فرمانداری شهرستان نى‌ریز ضمن تشکر از مسئولین ادارات و نهادها و در رأس حضرت آیت الله فقیه امام جمعه نی ریز و نماینده مردم استان در خبرگان رهبری و ریاست ستاد دهه فجر که وجودشان خیر و برکت است، بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که انقلاب اسلامی مقتدر و پایدار به مسیر خود ادامه می‌دهد هر چند ممکن است کاستی‌هایی داشته باشیم و فشارهایی به مردم تحمیل شده باشد ولی با درایت رهبر معظم انقلاب و تلاش دولتمردان وخدمتگزاران نظام، این انقلاب رو به پیشرفت است و دشمن همچنان نا امید است.

او افزود: انشاءا... خدمات ودستاوردهای نظام مکتوب شود تا مردم آگاه شوندونسبت به انقلاب و نظام امیدوارتر شوند.

مراد هدایت بیان داشت: درخصوص بیماری کرونا با رعایت مردم و زحمات کادر درمان تا حدودی از شیوع این بیماری کاسته شده ولی این به این معنا نیست که رعایت نکنیم و بایددر جلسات حتماً نسبت به رعایت فاصله اجتماعی ، استفاده از ماسک و کوتاه بودن جلسات توجه داشته باشیم.

درادامه این جلسه امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان نی ریز ضمن تبریک دهه مبارکه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد : برنامه ها باید مثل هرسال پربارتر برگزار شود البته شرایط زمان و مکان وآنچه از نظر سلامتی و بهداشت ضرورت دارد همه باید رعایت کنند و با وضعیت موجود خود را تطبیق دهند.

وی بیان کرد: انتخابات ایالات متحده هم تأثیری در روحیه وبرنامه های ما ندارد. دشمن می خواست ما را به زمین بزند که خودش زمین خورد.

حضرت آیت الله سید محمد فقیه افزود: باید برنامه الهی خود را انجام دهیم و در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستاد و از دشمن هم انتظاری نیست که برای ما کاری کند و نخواهد کرد ، بلکه این ما خودمان هستیم که سرنوشت خود را مشخص خواهیم کرد و به فضل الهی انقلاب رو به رشد است و پاینده در مسیر خود حرکت می کند.

وی اظهار امیدواری کرد: که این بیماری منحوس نیز هرچه سریعتر از بین برود تا بتوانیم برنامه ها را مثل روال قبل اجرانمائیم و از همه مسئولین درخواست نمودند که در این راه به نحو احسن انجام وظیفه کنند.
در پایان ، اعضاء به بررسی کیفیت برنامه های پیشنهادی پرداختند و مقرر شد پس از برگزاری جلسات توسط کمیته ها ی مختلف ستاد،صورتجلسات و برنامه ها جمع بندی و به دبیرخانه شورا ارسال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار