رئیس کل دادگستری استان زنجان:

وجود وحدت و همدلی میان مسئولان در همه حوزه های خدمتی امری ضروری است

زنجان (پانا) - رئییس دادگستری استان زنجان، در دیدار با نماینده مردم ابهر ،خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی ازنگاه ویژه نمایندگان مجلس برای بررسی لایحه شوراهای حل اختلاف قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
وجود وحدت و همدلی میان مسئولان در  همه حوزه های خدمتی امری ضروری است

به گزارش اداره کل دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی گفت: هدف اصلی از تشکیل شوراهای حل اختلاف ایجاد صلح و سازش میان طرفین پرونده و استفاده از معتمدین و ریش سفیدان در حل مشکلات مردم بود که با بررسی لایحه جدید شوراهای حل اختلاف در مسیر سازش قرار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه وجود وحدت و همدلی میان مسئولان در همه حوزه های خدمتی امری ضروری است ادامه داد: دستگاه قضائی آمادگی لازم برای همکاری با کلیه مسئولین استان و نمایندگان همه شهرستانها در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری، توسعه و حل مشکلات مردم را دارد.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه همه شهرستانهای استان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و آب هوایی ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف از جمله تولید، اقتصاد و اشتغال دارند تأکید کرد: برای تحقق این مقوله نیازمند تلاش مضاعف و همراهی و همکاری همه مسئولین هستیم.

در این دیدار که در دفتر رئیس کل دادگستری استان زنجان برگزار شد، حجت الاسلام حسن شجاعی نماینده مردم شریف ابهر، خرمدره و سلطانیه از پیگیری و اقدامات ارزشمند دستگاه قضائی استان برای پیگیری و حل مشکلات مردم استان قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار