رئیس دانشگاه علم وصنعت مطرح کرد؛

آموزش نیرو‌های متخصص در حوزه دریانوردی در دانشکده دریایی

تهران (پانا) -رئیس دانشگاه علم وصنعت گفت که انشگاه علم و صنعت ضمن همکاری با دانشگاه‌های بین المللی از ظرفیت آن‌ها برای آموزش اساتید و دانشجویان در حوزه صنایع دریایی بهره‌مند می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۷۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش نیرو‌های متخصص در حوزه دریانوردی در دانشکده دریایی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت در مراسم امضای ۲ قرارداد سرمایه‌گذاری تأمین و تحویل ۱۰ فروند شناور راهنمابر و تفاهم‌نامه همکاری‌های فنی و تخصصی و پژوهشی سازمان بنادر و دریانوردی و دانشگاه علم و صنعت ، با بیان اینکه این دانشگاه سعی دارد نیروی انسانی متخصص در حوزه دریایی تربیت کند افزود: در حوزه‌های حمل و نقلی به ویژه حوزه دریایی تا کنون توانسته ایم گام‌های بلندی را برداریم.

او ادامه داد: هم اکنون دانشگاه علم و صنعت در مباحث پژوهشی و تحقیقاتی توانسته به پیشرفت‌های بزرگی برسد و با پیشرفت در این صنعت امیدواریم بتوانیم در حوزه حمل و نقل دریایی و ساخت شناور به توسعه چشم گیری برسیم.

رئیس دانشگاه علم وصنعت بیان کرد: در آینده ای نزدیک دانشکده امور بندری و دریانوردی را با استفاده از نیرو‌های متخصص خود راه اندازی می کنیم و امیدواریم با تربیت نیرو‌ها بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به جامعه مهندسی دریایی همچنین سازمان بنادر و دریانوردی ارائه کنیم.

ذاکری تصریح کرد: این دانشکده در آینده وظیفه سیاست‌گذاری و همچنین تحقیقات در حوزه حمل و نقل دریایی را دارد.

رئیس دانشگاه علم وصنعت توضیح داد: دانشگاه علم وصنعت با بسیاری از دانشگاه‌های المللی از جمله دانشگاه های آلمان در زمینه حمل و نقل ارتباط دارد و ما می‌توانیم با استفاده از دانش آن‌ها از فناوری‌های روز دنیا استفاده کنیم.

او افزود: دانشگاه علم و صنعت ضمن همکاری با دانشگاه‌های آلمان مذاکراتی با دانشگاه شانگ‌های داشته است که امیدواریم از ظرفیت این دانشگاه‌ها برای آموزش اساتید و دانشجویان خود بهره‌مند شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار