برگزاری جلسه مجمع مربیان پیشتاز در بهارستان‌2

بهارستان‌2(پانا)- مسئول سازمان دانش آموزی بهارستان، بر ضرورت ایجاد فضایی سرشار از شور و نشاط برای دانش‌آموزان با توجه به برنامه‌های پیشنهادی استان تحت عنوان مانور مجازی یاوران انقلاب تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه مجمع مربیان پیشتاز در بهارستان‌2

جلسه مجمع مربیان پیشتاز منطقه بهارستان‌2 با محوریت برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر و با حضور معاون پرورشی و مسئول سازمان دانش‌آموزی و مدرسان مجرب و پیشکسوت در سالن فرهنگ آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

روح‌الله چراغی در این جلسه با اشاره بر ارزشهای انقلاب اسلامی، بر ضرورت ایجاد فضایی سرشار از شور و نشاط برای دانش‌آموزان با توجه به برنامه‌های پیشنهادی استان تحت عنوان مانور مجازی یاوران انقلاب تاکید کرد.

چراغی گفت: یکی از اهداف سازمان دانش‌آموزی تقویت هویت ملی است و با توجه به اینکه در آستانه چهل و دومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی هستیم زمان مناسبی است تا مربیان پیشتاز مدارس با تلاش مضاعفی وارد عرصه شده و آموزه‌های برگرفته از انقلاب را در قالب برنامه‌های مدون سازمان دانش‌آموزی به دانش‌آموزان ارائه دهند.

او همچنین گفت: بهارستان‌2 دارای پتانسیل خوبی از دانش‌آموزان خلاق و مربیان دلسوز است که در جهت پیشبرد اهداف انقلابی بسیار دغدغه‌مند اقدام می‌کنند، که به عنوان نمونه می‌توان از حضور درخشان زهرا یوسفی‌آتشگاه مربی دانش‌آموز پیشتاز دبستان حضرت‌معصومه‌(س) و رومینا محمد‌پور دانش‌آموز پایه نهم از دبیرستان نشاط اشاره کرد که در مسابقات جشنواره مهارت‌های تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی به مرحله کشوری راه یافته‌اند .

خبرنگار: قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار