برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، هنری معلمان هنرمند

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد همه فرهنگیان آموزشی و اداری تا دهم اسفند می‌توانند آثار خود را در سایت: www.artistteachers.ir بارگذاری کنند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، هنری معلمان هنرمند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با تأکید بر اهمیت نقش تربیتی معلمان در ارتقای آموزشی دانش آموزان اظهار کرد: نخستین جشنواره فرهنگی، هنری معلمان هنرمند با رویکرد نوین و مبتنی بر آموزش مهارت بر اساس آسیب شناسی های مکرر از روند جاری، توانمندی‌های بی بدیل فرهنگیان براساس نقشه سند تحول بنیادین(زیر نظام تربیت معلم و تأمین منابع انسانی) برگزار می شود.

وی با تشریح شاخه های متنوع نخستین جشنواره فرهنگی، هنری معلمان خاطرنشان کرد: معلمان هنرمند می توانند در شاخه آفرینش‌های ادبی، نقد هنری و ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی با مراجعه به سایت: www.artistteachers.ir در این جشنواره شرکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به مهلت شرکت در این جشنواره تا 10 اسفند اظهار کرد: در این جشنواره، هر فرهنگی می تواند در یک رشته شرکت کند و ضروری است افراد حاضر در جشنواره توانایی بازتولید اثر و یا مشابه آن را داشته باشند.

عباسی غریب در ادامه افزود: معلمان مدارس غیردولتی نیز با ارائه گواهی اشتغال از طرف مدیر مدرسه می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

گفتنی است بررسی آثار در دو مرحله اسفند 91 و فروردین 1400 انجام و مراسم اختتامیه و اعلام نتایج هم در اردیبهشت 1400 برگزار خواهد شد.

نخستین جشنواره فرهنگی، هنری معلمان هنرمند از سوی اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار می‌شود.

شرایط و ضوابط کامل شرکت در نخستین جشنواره فرهنگی، هنری معلمان هنرمند در این لینک عنوان شده است.

https://medu.ir/portal/fileLoader.php?code=aaab8fe55a422ac46c33851611384088

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار