تقدیر از برگزیدگان مسابقات کشوری برنامه درس‌هایی از قرآن

تهران(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی و دبیر کمیته همکاری حوزه های علمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از تقدیر 150 برگزیده کشوری بیست و هشتمین دوره برنامه درس‌هایی از قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از برگزیدگان مسابقات کشوری برنامه درس‌هایی از قرآن

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: علاوه بر گسترش ترویج فرهنگ قرآنی بین جوانان و نوجوانان، دانش‌افزایی و تعمیق معارف دینی و قرآنی برای نسل نو و غنی‌شدن مطلوب اوقات فراغت نسل جوان، از جمله اهداف اجرای برنامه درسهایی از قرآن می باشد.

او درادامه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برای اولین بار بیست و هشتمین دوره برنامه درس‌هایی از قرآن به صورت مجازی برگزار شد و از بین 1200 نفر از شرکت کنندگان استان، 150نفر به عنوان برگزیدگان کشوری انتخاب شدند که به شایستگی از آن‌ها تقدیر به‌عمل آمد.

هاشمی با اشاره به این موضوع که امسال نیز بیست و نهمین دوره از درس‌هایی از قرآن به صورت مجازی و در بستر پیام رسان شاد در حال برگزاری است، گفت با توجه به استقبال با شکوه دانش‌آموزان استان، تاکنون بیش از 21 هزار نفر در پایه ششم دوره‌یابتدایی و بیش از 132 هزار نفر در دوره متوسطه در درس‌های از قرآن شرکت کرده‌اند.

مباحث درس‌هایی از قرآن هرهفته پنج‌شنبه‌ها و شنبه‌ها توسط حجت الاسلام قرائتی از شبکه یک و قرآن صداو سیما، پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار