مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

احداث 800واحد آموزشی در شهرستان‌های استان تهران با مشارکت خیرین مدرسه ساز

اسلامشهر (پانا) - با هدف توسعه آگاهانه مشارکت‌های مردمی در امر مدرسه سازی و در راستای توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی شهرستان اسلامشهر، اولین مجمع عمومی و عادی خیرین مدرسه ساز شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
احداث  800واحد آموزشی در شهرستان‌های استان تهران با مشارکت خیرین مدرسه ساز

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روایط عمومی آموزش و پرورش اسلامشهر، در این جلسه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی با تشریح وضعیت موجود و بیان مشکلات و چالش‌های پیش رو در شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد:خوشبختانه با حضور خیرین در شهرستان، بخش زیادی از نیازهای تحصیلی در حوزه فضاهای آموزشی تأمین شده،ولی در شرایط کنونی بدون مشارکت خیرین مدرسه‌ساز با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

او تصریح کرد: شما خیرین از معلمان واقعی هستید که درس ایثار و از خودگذشتگی را به همگان یاد داده تا روحیه خیرخواهی در جامعه فراموش نشود.

بنار عنوان کرد: با توجه به اینکه مهاجرت به سمت استان تهران عمدتا" به سوی شهرستان‌های در دسترس مرکز از جمله اسلامشهر است و در این راستا باید پیش بینی فضاهای آموزشی مکفی با تزریق اعتبارات ملی در کنار مشارکت خیرین برای آینده پیش رو را در برنامه کار داشته باشیم.

در ادامه مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز در سخنانی عنوان کرد: در سال تحصیلی جدید با توجه به شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌ها در موضوع احداث مدارس نوساز و یا مقاوم سازی مدارس محدود بود اما مجمع خیران مدرسه ساز در 21 شهر در استان تهران فعالیت خود را ادامه دادند.

او بیان کرد: با مشارکت خیرین تا به امروز قریب به 800 مدرسه در شهرستان‌های استان تهران ساخته شده است.

پیروزان تصریح کرد: با حمایت وزیر آموزش و پرورش طرح آجر به آجر به صورت فراگیر اجرا شده و اولین مدرسه در قالب این طرح به نام مدرسه امام حسین( ع) در شهرستان کهریزک شروع به کار کرده که انتظار می رود این طرح تداوم داشته باشد.

سپس با حضور خیرین و یا نمایندگان آنها انتخابات مجمع عمومی عادی خیرین مدرسه ساز شهرستان اسلامشهربرگزار شد و پس از رأی گیری اعضا، اکبر صفر به عنوان مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان اسلامشهر انتخاب شد.

در این جلسه همچنین محمد رضا تاتلاری، حیدرحیدرپور، علیرضا لشکری، محمد مهدی فرشچی، مهدی مانی به عنوان اعضای اصلی و شیده کریمی زندی و فاطمه محمد به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

سپس با رأی گیری از بین اعضای اصلی و علی البدل، حیدرحیدرپور به عنوان ریاست مجمع، محمد رضا تاتلاری به عنوان نایب رئیس و محمد مهدی فرشچی نیز به عنوان خزانه دار مجمع انتخاب شدند.

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر و مجید پیروزان،مدیرعامل مجمع خیرین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران دو عضو حقوقی این مجمع هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار