امام جمعه شهرستان قدس:

تلاش فرهنگیان جهت آموزش به دانش آموزان در این شرایط سخت ستودنی است

شهرقدس (پانا)- در شرایط بحرانی کرونا، معلمان علاوه ‌بر ساعات معمول کلاس‌های خود، زمان زیادی را مشغول تولید محتوا برای این ساعات هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تلاش فرهنگیان جهت آموزش به دانش آموزان در این شرایط سخت ستودنی است

در نشستی که به مناسبت بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش انجام گرفت، حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس به برخی از دغدغه‌های معلمان اشاره کرد و گفت: آنقدر که در بحران کرونا و بحث آموزش مجازی به کمبود تجهیزات برای دانش‌آموزان اشاره شده است به مشکلات، دغدغه‌ها و کمبودهای معلمان توجه نشده است.

او ضمن قدردانی از فرهنگیان افزود: هرگونه اما و اگر جهت تقدیر از این عزیزان نابجاست، زیرا معلمان در حال حاضر با کمترین امکانات و با استفاده از تجهیزات آموزشی شخصی، همانند گوشی‌های موبایل و حتی فراتر از زمان‌های کاری خود در آموزش و پرورش، در تلاش برای آموزش به دانش‌آموزان هستند و با وجود تمام مشکلات برای آموزش به دانش‌آموزان نهایت تلاش خود را ارائه می‌کنند.

جوکار عنوان کرد: تلاش فرهنگیان برای آموزش به دانش‌آموزان در این شرایط سخت ستودنی است و باید بیشتر به دغدغه‌های آنها پرداخته شود.

همچنین با تاکید بر ایجاد طرح و برنامه‌ای خواستار دسترسی آسان معلمان و فرهنگیان به تسهیلات لازم برای ارتقاء ابزار آموزش مجازی شد.

خبرنگار: زیبا کوکلانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار