برگزاری نشست شعر آیینی "از یاس تا شهامت"

تهران (پانا) - در نشست شعر آیینی مرکز آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با حضور اعضا و مربیان مراکز کانون پرورش فکری مناطق مختلف تهران، در باب اشعار آیینی توسط شاعر و مدیر بخش کودک انتشارات " به نشر" با تأکید بر شعر فاطمی، توضیحاتی ارائه شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست شعر آیینی "از یاس تا شهامت"

مرکز آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار کننده نشستی تحت عنوان شعر آیینی، با تاکید بر شعر فاطمی بود. به گزارش خبرگزاری پانا، احمد میرزاده، شاعر و مدیر بخش کودک انتشارات "به نشر"، میهمان این نشست بود و صادق پور به عنوان مجری این محفل حضور داشت. این نشست پذیرای اعضا و مربیان مراکز کانون پرورش فکری مناطق مختلف در تهران بود.
احمد میرزاده در بخش اول این نشست، به ارائه مطالبی پیرامون سیر تاریخی شعر آیینی و تفاوت شعر آیینی با مداحی پرداخت و به سوالات اعضا در حیطه اشعار پاسخ داده شد. در بخش دوم این نشست، چند عضو شاعر حاضر در جلسه، اشعار آیینی خود را خواندند و احمد میرزاده نکاتی در خصوص هر یک از اشعار بیان کرد.
در بخش آخر، مربیان مراکز کانون پرورش فکری، همچون فرشته طارمی، مهرنوش قربانعلی و مریم عباسی اشعار سروده خود را در حضور این مهمان خواندند .
در پایان این نشست، میرزاده، سروده ای از اشعار فاطمی خود را برای حاضرین قرائت کرد.


*مطهره بوالحسنی، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار