تشکیل کمیته گرامی داشت دهه فجر منطقه 1

تهران(پانا)- در آغازین روز از بهمن ماه با حضور حدادی مدیر آموزش و پرورش منطقه1 و سید مومن معاونت پرورشی جلسه کمیته گرامی داشت دهه فجر منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته گرامی داشت دهه فجر منطقه 1

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، روزچهارشنبه 1 بهمن ماه1399 اعضای کمیته ی گرامی داشت دهه ی مبارک فجر آموزش و پرورش منطقه1 با حضور حدادی مدیر منطقه تشکیل جلسه دادند.

ابوالقاسم حدادی مدیر آموزش و پرورش منطقه1 ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدا بویژه شهدای انقلاب اسلامی هر نوع تلاش در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این اتفاق بزرگ را تکلیف و وظیفه ای مهم خواند و افزود: خانواده ی آموزش و پرورش منطقه1 امسال نیز همچون سال های گذشته در برپایی مناسبت های ویژه ی دهه ی فجر، البته با رعایت پروتکل ها و دستوالعمل های ستاد مقابله با کرونا شرکت خواهند کرد و بار دیگر با آرمان های زیبا و متعالی انقلاب اسلامی بیعت خواهند کرد.

در این جلسه برگزاری برنامه های آغاز دهه مبارک فجر (زنگ انقلاب و ...)،حضور در مزار شهدا و منازل خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگی، آذین بندی و زیباسازی محیط مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش منطقه1، برگزاری جشنواره ها و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه دهه ی مبارک فجر (همسو با شرایط خاص بروز کرونا) مصوب شد.
همچنین از جامعه ی دانش آموزی و فرهنگی منطقه برای شرکت با شکوه در مناسبت های ویژه این دهه، بر اساس شیوه نامه های ستاد ملی مقابله با کرونا دعوت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار