برگزاری جلسه همکاری حوزه علمیه و آموزش وپرورش شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا)- جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان بجنورد به میزبانی دفتر شورای سیاست گذار ائمه جمعه با محوریت موضوع فرهنگ قرآن ، عترت و نماز و نحوه برگزاری مسابقات قرآن و عترت ،برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۵۶۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه همکاری حوزه علمیه  و آموزش وپرورش شهرستان بجنورد

به گزارش پانا، حجت الاسلام آزموده، رئیس سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، با بیان حدیثی از حضرت زهرا (س) در موضوع قرآن به اهمیت نحوه انتقال مفاهیم قرآنی در جامعه و نحوه بیان آن بین دانش آموزان پرداخت.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنوردنیز با اشاره به اهمیت نقش قرآن در زندگی دانش آموزان ،اظهار داشت: نقش قرآن و عترت در تربیت دانش آموزان و شیوه یادگیری آن بسیار حائز اهمیت است بطوریکه ارتباط با قرآن و تلاوت آن نوعی ارتباط با خداست که دانش اموزان باید با مفاهیم قرآنی آشنا شوند.

محمد امیری تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط کرونا،مسابقات قرآن و عترت بصورت مجازی برگزار می شود که هدف از برگزاری این مسابقات ،نهادینه شدن رفتار قرآنی در بین دانش اموزان است و قطعا جامعه ای که با قران و عترت انس گرفته است در برابر آسیب های اجتماعی مقاوم تر خواهد بود و جامعه ای سالم تر شکل می گیرد .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ادامه داد: امسال سعی بر آن است که جشن تکلیف بصورت حضوری با رعایت پروتکل بهداشتی همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در محل امامزاده سید عباس بجنورد برگزار شود .

خبرنگار پانا ،دلاور اوازه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار