برگزاری اولین جلسه تخصصی،آموزشی معاونین همیارپرورشی در دبستان ولایت٢

یزد(پانا) _ اولین جلسه تخصصی ،آموزشی معاونین همیار پرورشی با حضور کارشناس فرهنگی،هنری و سرگروه پرورشی اداره آموزش وپرورش ناحیه یک یزد در دبستان ولایت ۲ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه تخصصی،آموزشی معاونین همیارپرورشی در دبستان ولایت٢

سرگروه پرورشی اداره آموزش وپرورش ناحیه یک یزد در این جلسه گفت:خوشبختانه اداره آموزش وپرورش نیروهای قابل وفعالی دارد که به شکل تیمی وبا نام معاونین پرورشی همیار خدمات بهینه ای را ارائه می دهند .
فلاح زاده افزود:این نیروهای فعال پرورشی با جلسات هفتگی وماهانه خود و باهدف تعامل و تبادل اطلاعات و تجربیات تشکیل شده تا بهتر در خدمت دانش آموزان باشند و بتوانند آموزش های تربیتی با کیفیتی ارائه دهند.
در ادامه صدیقی به توجیه مسابقات فر هنگی، هنری پرداخت وگفت:این مسابقات هر ساله برگزار می شود که امسال با توجه به غیر مجازی بودن اموزش ها متفاوت خواهد بود .
کارشناس فرهنگی،هنری اداره آموزش وپرورش ادامه داد:مسابقات فرهنگی، هنری در جهت کشف استعدادهای نهفته دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تصریح کرد که داوری این آثار با کمال دقت و توجه کامل بر عهده داوران منتخب اداره کل انجام می گیرد که امیدواریم دراین مسابقات هم رتبه های خوبی مانند سالهای گذشته کسب کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار