کشف کالای 5 میلیاردی قاچاق در «تهران»

تهران (پانا) - رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از مغازه‌ای در حوالی خیابان جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف کالای 5 میلیاردی قاچاق در «تهران»

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید راستی بیان کرد: روز گذشته خبری مبنی بر اینکه مالک مغازه‌ای در حوالی خیابان جمهوری، مقدار فراوانی کالای قاچاق دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با شناسایی هویت مالک مغازه و نشانی دقیق آن تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد، خبر صحت داشته و مقادیر فراوانی تجهیزات رادیویی در این مکان دپو شده است.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل مغازه اخذ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازدید از داخل مغازه ۷۰ عدد تجهیزات رادیویی فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف و متهم به قاچاق بودن کالاهای کشف شده معترف شد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران تحویل شد.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار