برگزاری مسابقات قرآن در جلگه رخ

جلگه رخ (پانا)- مسابقات قرآن، عترت و نماز در بستر شبکه شاد در جلگه رخ برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۵۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات قرآن در جلگه رخ

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در بستر شبکه شاد در جلگه رخ برگزار می شود.

حبیب برند معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جلگه رخ در این خصوص به خبرنگار پانا گفت: با توجه شرایط خاص سال جاری و تعطیلی مدارس، به لطف الهی از ابتدای سال جاری با ایجاد گروه های خاص قرآنی در شبکه شاد، آموزش های ویژه قرآنی برای دانش آموزان مشتاق و مستعد ارائه شد.

برند افزود: با دعوت از اساتید منطقه و شهرستان، و استفاده از بستر شبکه شاد، برنامه ریزی شده است تا ضمن تقویت استعداد های قرآنی منطقه، دانش آموزان را برای حضور در مسابقات مرحله استانی آماده کنیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی جلگه رخ ضمن تشکر از تلاش مربیان پرورشی و قرآنی منطقه گفت: به همت مربیان پرورشی و قرآنی منطقه و بویژه تلاش دانش آموزان، مقدمات برگزاری مسابقات منطقه فراهم شده است. این مسابقات با حضور دانش آموزان پسر و دختر در تاریخ 15 و 16 بهمن ماه سال جاری در تمامی رشته ها در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می شود و داوران بر طبق شیوه نامه های داوری، نفرات برتر هر رشته را برای اعزام به مرحله استانی انتخاب می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار