رئیس جمعیت هلال‌احمر پاکدشت در دیدار با خانوادۀ شهدای معظم پازوکی:

برای ادامۀ خدمت به مردم نیازمند رهنمودهای خانواده شهدا هستیم

پاکدشت (پانا) - رئیس جمعیت هلال‌احمر پاکدشت در دیدار با خانوادۀ شهدای پازوکی بر استمرار دریافت رهنمودهای خانواده‌های شهدا، برای خدمتگزاری بهتر توسط مسئولین تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برای ادامۀ خدمت به مردم نیازمند رهنمودهای خانواده شهدا هستیم

به گزارش خبرنگار پانا علی کاظم‌زاده، رئیس جمعیت هلال‌احمر پاکدشت، به همراه کعبی، رئیس بنیاد شهید این شهرستان به مناسبت ایام فاطمیه (س) و سالروز شهادت حضرت فاطمۀ زهرا (س) با حضور در منزل شهیدان اسدالله و بهروز پازوکی در محلۀ قوهه، با خانواده این شهدا به دیدار و گفتگو پرداختند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر پاکدشت، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه (س) و آرزوی سلامتی برای خانواده و بازماندگان شهدای پازوکی، با اشاره به این که در عصر حاضر برای ادامۀ مسیر حقیقت و حقانیت، نیازمند دریافت رهنمودهای ارزشمند از سوی والدین شهدا هستیم، گفت: با حضور در خانوادۀ شهدا، انرژی خاصی برای ادامۀ خدمت به مردم شریف ایران عزیز پیدا کرده و تلاش می‌‎کنیم که این دیدارها به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

وی در ادامه، با درخواست از مادر شهیدان پازوکی برای دعای خیر برای همۀ خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، با تاکید بر این موضوع که دعای خانواده‌های معظم شهدا، همواره خدمت به هم وطنان را تسهیل می‌‎کند، افزود: امید آن داریم تا با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری (مدضله) و توصیه‌های ارزشمند شهدای گرانقدر و عزیزمان که در وصیتنامه‌های آنان درج شده و در اختیار ما قرار گرفته است، برای رضای خداوند متعال و رضایت خاطر هم وطنان عزیزمان کار کنیم.

یرکت حضور در منازل شهدا، تا مدت‌ها در زندگی و کار مسئولین می‌‎ماند و همواره ادامه پیدا می‌‎کند

این مقام مسئول، در پایان ضمن تقدیر از روحیۀ والای اولیای شهدا اظهار امیداوری کرد: امید آن داریم تا بتوانیم با ترویج روحیۀ ایثارگری و از خودگذشتگی، نسل آینده را با منش و سیرۀ شهدای معظم آشنا کنیم و مسیر آینده را با چراغ روحیۀ شهادت و ایثار روشن سازیم.

کعبی، رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان پاکدشت نیز با اشاره به این که دیدار با خانواده‌های شهدا باید به صورت مستمر ادامه پیدا کند، گفت: تا جائی که امکان حضور در جمع خانواده‌های شهدا فراهم باشد، به دیدار آنان می‌‎رویم و با گفتگو با این عزیزان روحیه می‌‎گیریم و در صورت عدم وجود شرایط مساعد برای دیدار حضور نیز تلاش می‌‎کنیم تا تماس‌های مداوم تلفنی و ارتباطات مجازی خود را با این عزیزان تقویت نمائیم.

وی در ادامه، با تأکید بر این نکته که برکت حضور در منازل شهدا، تا مدت‌ها در زندگی و کار مسئولین می‌‎ماند و همواره ادامه پیدا می‌‎کند، افزود: در شرایط فعلی و با توجه به ضرورت حفظ سلامت خانواده‌های معظم شهدا در تلاش هستیم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دیدار این عزیزان رفته و از رهنمودهای آنان بهره بجوئیم.

این مقام مسئول، عمل به سیرۀ شهدای معظم را وظیفۀ آحاد اقشار جامعه برشمرده و در همین راستا، با اذعان به این امر که پیوند عموم مردم با روحیۀ شهادت طلبی و ایثار پیوندی ناگسستی است، اظهار داشت: از خانوادۀ معظم شهدا می‌‎خواهیم تا ما را با دعای خیر خویش همراهی کنند.

در پایایان این دیدار، مادر شهدای معظم پازوکی، با اشاره به این که مسئولین به صورت مکرر و مداوم با حضور در بیت معظم این شهدا به دیدار و گفتگو با این خانواده می‌‎پردازند، ضمن دعای خیر برای همۀ این عزیزان، گفت: اگر مدتی بگذرد و فاصلۀ دیدارهای مسئولین عزیز زیاد شود، احساس دلتنگی می‌‎کنم و این موضوع را به فرزندان و نوه هایم بارها گفته‌ام.

گفتنی است در این دیدار رئیس، مسئول روابط‌عمومی و جمعی از امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان پاکدشت، به همراه رئیس و جمعی از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثاگران این شهرستان حضور داشتند.

خبرنگار: امین کردبچه چنگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار