معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش چابهار:

110 آموزگار و مدیر چابهاری در طرح خوانا آموزش دیدند

چابهار (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار گفت در مرحله نخست اجرای بسته تحولی خوانا با برگزاری 7 کارگاه تخصصی بیش از 110 آموزگار و مدیر در مدارس ابتدایی شهرستان آموزش دیدند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
110 آموزگار و مدیر چابهاری در طرح خوانا آموزش دیدند

محسن آسکانی در جلسه بررسی گزارش کار همکاران در طرح خوانا اظهار کرد: بازدید میدانی و گزارش اولیه از فعالیت همکاران آموزش ابتدایی چابهار نتایج بسیار خوب و امیدوارکننده‌ای داشت که نشان از تقویت مهارت آنان در آموزش مهارت های چهارگانه خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن به دانش آموزان دارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان چابهار بیش از 900 همکار فرهنگی در مقطع ابتدایی کار آموزش به بیش از 27 هزار دانش آموز را در 130 مدرسه برعهده دارند، افزود: در مرحله اول اجرای طرح خوانا با برگزاری 7 کارگاه تخصصی طرح خوانا برای بیش از 110 آموزگار و مدیر امروز شاهد رشد بسیار خوبی در نتایج عملیاتی این طرح هستیم و امیدواریم بتوانیم با شرایط موجود از هیچ کوشش عملیاتی دریغ نکنیم چرا که دوره ابتدایی دوره ای مهم و زیربنایی در فرایند یاددهی ویاد گیری است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه بیماری کرونا در روند اجرای همه فعالیت‌ها تاثیر گذاشت اما سعی کردیم آموزش های نوین و کاربردی را در بستر شبکه شاد به دانش آموزان این مقطع آموزش دهیم که بسته تحولی خوانا در تحقق اهداف و برنامه های آموزشی مقطع ابتدایی کمک شایانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار