معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

تلاش ما در امور‌تربیتی، پرورش دانش‌آموزانی در تراز شهید سلیمانی است

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، در جلسه مربیان امور‌تربیتی این منطقه که با حضور کارشناس فرهنگی هنری و مربیان تربیتی مدارس ناحیه یک ری، برگزار شد اظهار کرد تلاش‌ ما در امور تربیتی، پرورش دانش‌آموزانی در تراز شهید سلیمانی است.

کد مطلب: ۱۱۵۴۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش ما در امور‌تربیتی، پرورش دانش‌آموزانی در تراز شهید سلیمانی  است

رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، در جلسه مربیان امور‌تربیتی اظهار کرد: بی‌شک همکاران ارزشمند ما در حوزه پرورشی، پرچمدار به‌ثمر نشاندن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحت‌های شش‌گانه آن هستند و تلاش‌ ما در امور‌تربیتی، پرورش دانش‌آموزانی در تراز سردار دلها "حاج قاسم سلیمانی" است.

او ادامه داد: باید تلاش کنیم، تربیت معنوی و عبادی را در دانش‌آموزان تقویت کنیم و ارتباط آنها را با فرهنگ دینی بیش از پیش کنیم.

در ادامه این جلسه احسان رمضانی کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه یک ری، گفت: شناسایی دانش‌آموزان بااستعداد در فعالیت‌های تربیتی از وظایف مربیان است، تا بتوانیم از توانایی‌های این دانش‌آموزان جهت حضور در جشنواره‌های تخصصی فرهنگی و هنری استفاده کنیم.

رمضانی در تشریح جشنواره‌های فرهنگی و هنری در حال اجرا بیان کرد: جشنواره فردا با رویکرد فرهنگی و هنری در حال برگزاری است که آثار تمام رشته‌ها فقط توسط معاون پرورشی مدرسه از طریق مراجعه به واحد فرهنگی تحویل می‌شود، همچنین جشنواره تجارب برتر تربیتی را در حال برگزاری داریم که تصویر پرسنلی همکار ، فایل ورد و pdf تجربه او که طبق فرمت موجود در شیوه‌نامه و با توجه به فرم داوری ارائه می‌کند به دست ما می‌رسد. در این جشنواره اگر کار همکار ۵۰ درصد از امتیاز را کسب کند، علاوه بر اعطای گواهی شرکت، یک دوره ضمن خدمت عملی برای وی ثبت خواهد شد.

او افزود: اولین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری معلمان نیز به‌تازگی شروع به کار کرده است که مستقیما در سطح کشوری برگزار می‌گردد. نکته مهم در این جشنواره آزاد بودن موضوع و تنوع خوب رشته‌ها برای همکاران هنرمند است.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار