حضور فعال همکاران حوزه تربیتی در جشنواره‌های معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک ری

شهری(پانا)- جلسه حضوری توجیهی مسابقات و جشنواره‌های معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک شهرری با حضور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، کارشناسان قرآن، عترت و نماز، کارشناس فرهنگی و هنری و جمعی از معاونین و مربیان پرورشی این منطقه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهار نوبت مختلف، در محل سالن جلال آل‌احمد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور فعال همکاران حوزه تربیتی در جشنواره‌های معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک ری

رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، در جلسه توجیهی مسابقات و جشنواره‌های معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک شهرری، که در چهار نوبت مختلف ویژه مقاطع متوسطه اول و دوم دختر و پسر بصورت مجزا تشکیل شد، ضمن عرض خدا‌قوت به تمامی همکاران این حوزه به وظیفه خطیر معاونین پرورشی در مدارس اشاره کرد و گفت: وظایف یک معاون‌پرورشی در مدرسه همواره خطیر و بزرگ بوده است و در دوران سخت کنونی با وجود فضای‌مجازی و با توجه به اینکه دانش‌آموزان در دسترس و اختیار مدرسه نیستند مشکل‌تر شده است.
قاسمی‌پور ضمن تاکید بر نظارت فعالیت‌های زیر‌مجموعه‌های حوزه تربیتی خواستار شد که مربیان تربیتی، مشاوران و مراقبان سلامت حضور فعال در مدرسه داشته باشند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در ادامه به بیان گزارشی از مجموعه فعالیت‌های انجام شده ازجمله طرح لاله‌های روشن، مسابقات پرسش مهر پرداخت و از حضور فعال همکاران در این مسابقات خبرداد.
در ادامه این جلسه احسان رمضانی کارشناس فرهنگی و هنری در خصوص تشریح جشنواره‌های در حال برگزاری اظهار کرد: جشنواره فرهنگی و هنری فردا، جشنواره تجارب برتر تربیتی ویژه تمامی فرهنگیان و جشنواره الگوهای برتر تدریس ویژه دبیران متوسطه اول درس تفکر و پژوهش و همچنین جشنواره معلمان هنرمند در حال اجرا و جمع‌آوری آثار می‌باشد که از تمام همکاران دعوت به حضور در این رویداد‌های فرهنگی و هنری کرد.
همچنین سعیده رزاقی کارشناسان قرآن، عترت و نماز در ادامه جلسه افزود: مسابقات قرآن،عترت و نماز در حال برگزاری می‌باشد که جمع‌آوری آثار به صورت مجازی انجام می‌شود و هر رشته دارای دبیر اختصاصی برای خود است و همکاران لازم است که پس از جمع‌آوری آثار دانش‌آموزان به دبیر مربوطه جهت داوری سال کنند.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار