تعهد تأمین ۲۰ هزار تبلت از سوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

تهران (پانا) - در نشست معاون و جانشین وزیر در طرح هدایت با اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران این نظام صنفی تعهد تأمین ۲۰ هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند از طریق پویش نهال را داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تعهد تأمین ۲۰ هزار تبلت از سوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، توسلی عضو هیئت‌مدیره نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در این نشست بیان کرد: این تشکل ۴ هزار و ۵۰۰ عضو فعال در تهران و سراسر کشور دارد و در زمینه تجهیزات هوشمند یارانه‌ای نیز فعالیت می‌کند.

وی افزود: پویشی تحت عنوان نهال به معنای نصر همگانی الفبای لبخند راه‌اندازی کرده‌ایم که در آن ۲۰ هزار دانش‌آموز نیازمند از تبلت‌های تهیه شده توسط اعضای این نظام صنفی برای پیوستن به جریان آموزش بهره‌مند خواهند شد.

سید جواد حسینی معاون و جانشین وزیر در طرح هدایت ضمن تشریح اهداف طرح هدایت و تشکر از نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در جهت تهیه ۲۰ هزار تبلت دانش‌آموزی اظهار کرد: این حرکت نظام صنفی رایانه‌ای گام مهمی در جهت عدالت آموزشی و کاهش نابرابری‌های دیجیتالی می‌باشد.

وی گفت: ما تلاش خواهیم کرد در خصوص واردات و تأمین ارز و بخشودگی‌های گمرکی و نیز بخشودگی‌های مالیاتی با استفاده از ماده ۱۷۲ قانون مالیاتی به این سازمان کمک کنیم.

وی تصریح کرد: توزیع بهینه تبلت‌ها برای نیازمندترین دانش‌آموزان در سطح کشور را نیز برعهده خواهیم گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار