مدیر روابط عمومی جشنواره "هنر زنده است" معرفی شد

تهران (پانا) - طی حکمی از سوی بهروز غریب‌پور رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره «هنر زنده است»، مریم رودبارانی به عنوان مدیر روابط عمومی این رویداد هنری منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر روابط عمومی جشنواره "هنر زنده است" معرفی شد

در قسمتی از متن حکم ایشان آمده است:«امید می رود با توجه به حضور و خدمات شما در حوزه روابط عمومی،همه توانایی های خود را جهت بهتر برگزارشدن جشنواره به کار گیرید.
آرزو دارم که بتوانید این جشنواره جامع فیلم،تئاتر،موسیقی و دیجیتال را بصورت تعاملی و با هدف امیدوار کردن جوانان هنرمند به آینده و رفع دلسردی آنها در شرایط سخت کرونا و درحالیکه بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیتهای آنها مختل شده است ازطریق فضای مجازی اعلام موجودیت کرده و شعار و عنوان جشنواره که زنده بودن هنر است را محقق نمایید.»

مریم رودبارانی فعال امور ارتباطات و روابط عمومی است. مدیر روابط عمومی اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی،مدیر ارتباطات چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولین،مدیر ارتباطات دومین و سومین جشنواره تئاتر کوتاه کیش،مدیر روابط عمومی تماشاخانه باران،مدیر روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد،مدیر ارتباطات پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر،مدیر روابط عمومی چهار دوره جشنواره تئاتر باران،بازرس کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر، مدیر امور رسانه و تبلیغات فیلم،تئاتر و هنرهای تجسمی بخشی از سوابق حرفه‌ای ایشان است.
فراخوان اولین جشنواره آنلاین «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم به دبیری کمال تبریزی، تئاتر به دبیری بهروز غریب پور، موسیقی به دبیری فردین خلعتبری و دیجیتال آرت به دبیری محمود کلاری بیست و نهم آذرماه منتشر شد و علاقه‌مندان جهت شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره آنلاین «هنر زنده است» می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی aafestival.ir به مطالعه متن فراخوان و ثبت اثر بپردازند.

این جشنواره به شکل رقابتی در شبکه‌های اینترنتی با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۰ لغایت ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار