کارگاه آنلاین آموزشی کانون یاریگران زندگی منطقه 3 برگزار شد

تهران (پانا) - معاون اداره مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل شهر تهران، هدف از تشکیل کانون یاریگران زندگی را نزدیک کردن سه میم متشکل از منزل، مدرسه و محله به یکدیگر دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۳۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آنلاین آموزشی کانون یاریگران زندگی منطقه 3 برگزار شد

کارگاه آموزشی غیرحضوری کانون یاریگران زندگی منطقه 3، با شرکت مدیران و تسهیلگران کانون یاریگران زندگی در بستر شبکه شاد و با هدف تشریح ماموریت و چگونگی تشکیل کانون یاریگران زندگی برگزار شد.

در این کارگاه، محمد رحیم، معاون اداره مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل شهر تهران در رابطه با اهداف کانون یاریگران زندگی و نحوه اجرای آن در مدارس مطالبی ارائه کرد.
وی همچنین افزود: «در ارتباط با تشکیل کانون های یاریگران در مدارس و اجزای آن شامل ظرفیت سازی، هویت بخشی، شبکه سازی و ترویج این مباحث باید برنامه ریزی داشت و وارد عمل شد. هدف از تشکیل کانون یاریگران زندگی را نزدیک کردن سه میم، منزل، مدرسه و محله به یکدیگر است.»
همچنین در این جلسه قربانی، کارشناس مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منطقه 3، ضمن تشکر از مدارس فعال مجری طرح گفت: «هدف از تشکیل کانون یاریگران زندگی، توانمندسازی و آموزش دانش آموزان، اولیاء و همکاران است. با انجام فعالیت‌های در دست اقدام و مطابق با زمانبندی در کانون های یاریگران زندگی و با در نظر گرفتن نقش مدارس در مراقبت از آسیب های اجتماعی و رفتارهای پر خطر دانش آموزان با توجه به تغییر زیست بوم و ارائه راهکارهایی در این حوزه می‌توانیم به اهداف اصلی کانون‌ها برسیم. از جمله یکی از برنامه های توانمندسازی همکاران در مدارس را برگزاری دوره‌های ضمن خدمت مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی می دانیم و خواستار شرکت حداکثری همکاران و افراد دیگر شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار