نماینده ولی فقیه در گیلان :

جاهلیت مدرن متفاوت با جاهلیت قدیم است

رشت ( پانا) -  امام جمعه رشت بیان کرد سردمداران آمریکا قدرت اداره کشور خود را ندارند، اما می خواهند دنیا را مدیریت کند.

کد مطلب: ۱۱۵۳۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جاهلیت مدرن متفاوت با جاهلیت قدیم است

به گزارش ستاد اقامه نماز جمعه،آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به تصویب قانون اقدام راهبردی در مقابل تحریم های آمریکا و ادامه فعالیت های هسته ای، اظهار کرد: این اقدام در راستای ترور شهید فخری زاده اتفاق افتاده و باید بعد از خروج آمریکا از برجام چنین می کردیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران فناوری رسیدن به سوخت هسته ای با غنای ۲۰ درصد را دارد، تصریح کرد: دشمن نمی خواهد ملت ایران از مواهب انرژی هسته ای بهره مند باشد، بنابراین باید اهمیت استفاده از انرژی هسته ای برای مردم تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، ضررهای برجام را بیشتر از منافع آن دانست و گفت: با وجود اینکه طرف مقابل به هیچ کدام از تعهدات خود در برجام پایبند نبود، جمهوری اسلامی ایران در اجرای تعهدات خود حسن رفتار نشان داد که در نهایت آسیب های زیادی را متوجه اقتصاد کشور کرد.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه رفتار استکباری و استعماری آمریکا علیه کشورهای جهان سابقه ۱۰۰ ساله دارد، عنوان کرد: مهار انقلاب اسلامی، ایجاد جنگ بین مسلمانان، ایجاد بستر صلح کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی و ایجاد اختلاف فرقه ای و مذهبی از نقشه های شوم دنیای سلطه در منطقه غرب آسیا است که توسط آمریکا طراحی شده است.

وی حوادث پیش آمده به دنبال انتخابات اخیر آمریکا را نشان دهنده پوشالی بودن هیمنه آمریکا و دموکراسی غربی دانست و یادآور شد: مقاومت و ایستادگی ملت بصیر و آگاه ایران در برابر آمریکای جنایتکار مایه عزت و سربلندی ما در جهان شده و در مقابل، دلباختگان غرب سرافکنده هستند.

آیت الله فلاحتی، با بیان اینکه امروز آمریکا نزد ملت های جهان آبرویی ندارد، خاطرنشان کرد: سردمداران آمریکا قدرت اداره کشور خود را ندارند، اما می خواهند دنیا را مدیریت کند.

امام جمعه رشت، در ادامه به جایگاه عفاف و حجاب در اسلام و سایر ادیان الهی اشاره کرد و گفت: دین مبین اسلام به دنبال هدایت انسان است و عفاف و حجاب جوامع انسانی را از انحرافات حفظ می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، جاهلیت مدرن را متفاوت از جاهلیت قدیم دانست و اظهار کرد: بی حجابی و خودآرایی کردن زنان در جامعه یکی از اقدامات عصر جاهلیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار