15هزار تن در سال به ظرفیت تولید میگوی پرورشی استان بوشهر افزوده می‌شود

بوشهر(پانا)- استاندار بوشهر گفت با افتتاح فاز نخست شهرک شیلاتی رودشور،15 هزار تن در سال به ظرفیت تولید میگوی پرورشی استان بوشهر افزوده می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۳۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
15هزار تن در سال به ظرفیت تولید میگوی پرورشی استان بوشهر افزوده می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست بررسی مشکلات شهرک شیلاتی رودشور گناوه با اجرای شهرک شیلاتی رودشور را یکی از کارهای ماندگار دانست و تصریح کرد: باید در توسعه زیرساخت‌ها به ویژه طرح برق رسانی این شهرک شیلاتی بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شود.

وی با تاکید بر نقش مهم شهرک شیلاتی رودشور گناوه در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی بیان کرد: در فاز نخست این پروژه 15 هزار تن در سال به ظرفیت تولید میگوی پرورشی استان بوشهر می‌افزاید.

گراوند، تولید میگوی پرورشی استان بوشهر را در سال جاری 23 هزار تن دانست و خاطر نشان کرد: با افتتاح فاز نخست شهرک شیلاتی رود شور تحول عظیمی در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر تسریع در طرح برق رسانی به شهرک شیلاتی رودشور گناوه را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه فاز نخست این شهرک قرار است در خرداد ماه سال آینده افتتاح شود باید عملیات برق رسانی به این پروژه تا فروردین ماه به انجام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار