طرح ملی تولید فیلم های نرمش و ورزش صبحگاهی در مدارس استان بوشهر آغاز شد

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با اعتماد دفتر تربیت بدنی وفعالیتهای ورزشی وزارت آموزش وپرورش ، استان بوشهر به عنوان  دبیرخانه تولید فیلمهای ورزش دانش آموزی انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی تولید فیلم های نرمش و ورزش صبحگاهی در مدارس استان بوشهر آغاز شد

به گزارش پانا، منوچهر هوشیار اظهار کرد : با اعتماد دفتر تربیت بدنی وفعالیتهای ورزشی وزارت آموزش وپرورش، استان بوشهر به عنوان دبیرخانه تولید فیلمهای ورزش دانش آموزی انتخاب شد.

او گفت : در این طرح ملی دانش آموزان پسر مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در قالب گروه‌های سه نفره با حفظ پروتکل های بهداشتی در محیط باز در کنار جاذبه‌های طبیعی و آثارهای تاریخی و باستانی سراسر استان اقدام به نرمش و ورزش صبحگاهی می‌کنند.

هوشیار بیان کرد: پس از ضبط و تدوین فیلم های نرمش و ورزش صبحگاهی این فیلم‌ها به دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش ارسال می شود.

هوشیار گفت: جشنواره استانی ورزش صبحگاهی در منزل و محیط بیرون نیز مرحله اول آن در سه مقطع تحصیلی پسران و مقطع ابتدایی دوره اول دختران از مهرماه آغاز و در آذرماه به اتمام رسیده است.

هوشیار خاطر نشان کرد: از آثار برتر جشنواره استانی نیز به زودی تجلیل به عمل خواهد آمد.

او گفت : این برنامه ملی جهت ایجاد نشاط و شادابی و تقویت آمادگی جسمانی و روحی و روانی دانش آموزان با توجه به اینکه فعالیتهای آموزشی و درسی دانش آموزان در فضای مجازی برگزار می گردد و دانش آموزان ساعتهای زیادی با فناوریهای مختلف از جمله موبایل، لپ تاپ استفاده می‌کنند از این رو ورزش و تحرک بدنی به ویژه ورزش صبحگاهی جهت جلوگیری از ناهنجاری های بدنی، ساختار قامتی و همچنین به منظور آمادگی جسمانی دانش آموزان اقدام بسیار موثری بر تمرکز دانش آموزان و معلمان و همچنین اولیا نیز می باشد. همچنین در کنار دانش‌آموزان معلمان نیز به ورزش روی آورده اند.

هوشیار اضافه کرد: در طرح ملی ورزش ونرمش صبحگاهی تا پایان دی‌ماه در سراسر استان اقدامات لازم جهت تولید و تدوین فیلمها انجام خواهد شد و برای استفاده سایر دانش‌آموزان کشور و استان در بستر شاد و سایر رسانه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار