با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان انجام شد؛

آیین تکریم و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) - در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان، اعضای هیات رئیسه و مدیران آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دوست محمد سمیعی پاقلعه، به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان معرفی شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر، رئیس دانشگاه در جلسه ای با حضور اعضای هیات رئیسه و مدیران آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در مکان سالن شهید چمران از پایان ماموریت کاری طاهر روشندل اربطانی، معاون سابق این معاونت خبر داد و گفت: خدمات و فعالیت های ارزشمند وی طی سه سال در بخش آموزش، قابل تقدیر است.

خنیفر، با اشاره به دیگر فعالیت های اثرگذار روشندل در حوزه های مختلف معاونت طرح و برنامه و پشتیبانی و رسانه تصریح کرد: پویایی دانشگاه فرهنگیان، حاصل زحمات مدیران و استادان خود از زمان تاسیس تا به امروز است.

این مقام مسئول، زحمات سایر مسئولان و مدیران دانشگاه را بسیار مفید و ارزنده خواند و افزود: همراهی و همدلی و حمایت های بی دریغ و شبانه روزی مسئولان و مدیران در بخش های مختلف دانشگاه تسریع کننده اهداف و برنامه های مهم دانشگاه به منظور پیشرفت در کلیه امور است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، با معرفی دوست محمد سمیعی پاقلعه، عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان، به عنوان سرپرست فعلی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، سابقه فعالیت های علمی سمیعی را مهم و درخشان خواند و با قیاس دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه های کشور گفت: گسترده بودن دانشگاه فرهنگیان و پراکنده بودن این دانشگاه در سطح مراکز و استان های کشور افزایش بار مسئولیت مدیران و مسئولان اجرایی را در ستاد و صف به همراه دارد.

دبیر هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر اهتمام بیش از پیش سمعیی، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در راستای جدیت در انجام امور، برپایی جلسات و اقدام برای سفرهای استانی تصریح کرد: اجرای برنامه های کلان در سطح دانشگاه و تلاش برای جذب صحیح دانشجو معلم به منظور جبران نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش از دیگر فعالیت های مهم معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به شمار می رود.

در ادامه این جلسه، روشندل با اشاره به تفاوت نوع کار در دانشگاه فرهنگیان در قیاس با دیگر دانشگاه های کشور فعالیت در دانشگاه فرهنگیان را خدمت به جامعه تربیت معلم عنوان و اظهار داشت: نهاد تعلیم و تربیت کشور به ویژه تربیت معلم نیازمند حمایت و عزم همگانی است. بنابراین هر کس در هر جایگاه و موقعیت باید به این نهاد یاری رساند.

وی، با ارائه گزارش عملکرد سه سال گذشته تولید برنامه های جدید، بازنگری برنامه کارشناسی پیوسته، بازنگری برنامه دوره مهارت آموزی و رشد تحصیلات تکمیلی را از جمله دستاورد های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در دوره کاری خود برشمرد و گفت: اضافه شدن آموزش های علوم تجربی و هنر به رشته های 16 گانه دانشگاه از دیگر فعالیت های این معاونت به شمار می رود.

روشندل، افزایش تعداد اعضای هیات علمی و تحول و بازنگری در ساختار گروه های آموزشی به عنوان عنصر بنیادین هر دانشگاه را دیگر عملکرد معاونت اعلام و خاطر نشان کرد: علاوه بر توسعه دوره های توانمند سازی استادان، تحول در دو بعد محتوایی و ساختاری برنامه کارورزی، انتشار کتاب راهنمای عملی کارورزی برای نخستین بار در دانشگاه و انجام کارورزی دانشجو معلم در محل سکونت با حمایت حوزه مدیریت کارورزی، همچنین حرکت جهادی دانشجو معلمان بسیجی در این خصوص را از دیگر اقدامات ارزشمند انجام شده معاونت ذکر کرد.

استاد دانشگاه، اقدام برای تولید محتوای الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان را از دیگر اقدامات اثرگذار معاونت آموزشی عنوان و تصریح کرد: شرایط کرونایی کشور نشان داد دانشگاه فرهنگیان، نیازمند سیستم پشتیبان مجازی است.

وی، سیستم پشتیبان مجازی در کنار آموزش های حضوری توام با تولید محتوای فاخر به عنوان مکمل آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان لازم و ضروری دانست.

روشندل، حمایت و راهنمایی اعضای هیات رئیسه و دیگر کارکنان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در راستای تسریع برنامه های آموزشی دانشگاه را ستودنی خواند و برای سرپرست جدید معاونت آموزشی آرزوی توفیق کرد.

دوست محمد سمیعی پاقلعه، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان نیز با قدردانی از حسن اعتماد رئیس دانشگاه فرهنگیان و دیگر مسئولان اظهار امیدواری کرد: با بهره گیری و کاربرد نظرات کارشناسی روشندل و دیگر همکاران دانشگاه شاهد افزایش فعالیت های کیفی در دانشگاه باشیم.

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، در پایان اصلاح هیات علمی، پذیرش دانشجو و امکانات متناسب، ساماندهی حق التدریس، استاندارد سازی و کیفیت بخشی را از برنامه های آتی خود در این معاونت اعلام و از اعضای هیات رئیسه دانشگاه و سایر همکاران خواست با ارائه رهنمود های خود تسریع کننده اهداف و برنامه های پیش رو در این معاونت باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار