اجرای تله تئاتر«انتقام سخت و عزیز مردم» توسط هنرمندان تبریزی

تبریز(پانا) - میثم حبییی و محمد امین مینویی دو هنرمند تبریزی اقدام به نگارش و طراحی دو تله تئاتر با موضوع شهید سلیمانی کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای تله تئاتر«انتقام سخت و عزیز مردم» توسط هنرمندان تبریزی

میثم حبیبی در گفت و گو با پانا گفت: در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقدام به ایده پردازی و طراحی تله تئاترهای کوتاه پنج دقیقه ای کردیم.
وی ادامه داد: این آثار در نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از طریق فضای مجازی و شبکه‌های سیما به مخاطبان ارائه می شود.
حبیبی طراح‌ و کارگردان هنری این آثار درباره چنین اقدامی یادآور شد: اقدام این فعالیت ها مبتنی بر تولید تله‌تئاترهای کوتاه پنج دقیقه‌ای با موضوع سلوک، سیره، زندگی و سال‌های مقاومت پرافتخار سردار حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و در ادامه در جبهه‌های مختلف با هدف حفظ امنیت و سرافرازی کشورمان است که سعی بر آن شده در زمان کوتاه به اندکی ناچیز از تلاش های عظیم آن شهید والا مقام اشاره کنیم.
میثم حبیبی در ادامه افزود: ضمن نویسندگی مشترک دو اثر «انتقام ‌سخت و عزیز مردم» که به کمک محمد امین مینویی نگارش شد، طراحی و‌ کارگردانی هنری این آثار به عهده بنده است.
وی ادامه داد: تله تئاترهای انتقام سخت و ندای ید به تهیه کنندگی و کارگردانی تلویزیونی کوروش زارعی است و اکنون توسط بازیگران حرفه‌ای کشور همچون علی یعقوب زاده، مسعود رحیم پور، محمد امین مینویی، سبا سلیمانی و با معرفی فاطمه طلعت فر و محمد مهدی قبادی و جمعی از هنرمندان مسجدی تبریز، کار تولید این تله تئاترها را آغاز کرده و به اتمام رساندیم.
وی تشریح کرد: این دو اثر تله تئاتر با سفارش و به تهیه کنندگی مرکز هنرهای نمایشیحوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کشور، در ساعت‌های مختلف اولین سالگرد آن‌والا مقام روی آنتن رسانه ملی رفته و از طریق بستر فضای مجازی مرتبط در اختیار مخاطبان، شیفتگان و عاشقان شهید قاسم سلیمانی قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار