در نشست هم اندیشی شورای دانش آموزی منطقه ۱۲

شاه منصوری: برای تربیت نسل جدید همه باید دست به دست هم دهیم

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی شورای دانش آموزی منطقه ۱۲ با حضور حمید شاه منصوری، مدیر منطقه،علی خلیلی، مدیر سازمان دانش آموزی و اعضای هیات رئیسه شورای دانش آموزی در سالن شورای اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
شاه منصوری: برای تربیت نسل جدید همه باید دست به دست هم دهیم

به گزارش خبرگزاری پانا امروز جلسه ای با حضور حمید شاه منصوری، رئیس آموزش وپرورش منطقه، علی خلیلی، مدیر سازمان دانش آموزی، رضا عیسی آبادی، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری، معصومه شمشادی، کارشناس سازمان دانش آموزی و تشکیلات و مریم عسگری، کارشناس حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سالن شورای اداره تشکیل شد.
دراین جلسه مدیر سازمان دانش آموزی ضمن خیر مقدم به اعضای هیات رئیسه؛ در مورد شورای دانش آموزی، ابلاغ های صادر شده اعضا، کار گروهها، برنامه ها و فعالیتهای کارگروهها وکارهای انجام شده در این مدت سخن گفت.
خلیلی افزود: فعالیت مجلس دانش آموزی زیر نظرسازمان دانش آموزی انجام خواهدگرفت.
وی اضافه کرد: شما منتخبین شورا به عنوان مشاورین دانش آموزی منطقه انتخاب شده اید. و مواردی که به پیشرفت آموزش وپرورش کمک میکند میتوانید به عنوان مشاوران منطقه، پیگیری و به سازمان دانش آموزی اطلاع رسانی کنید‌. تا با کمک هم به پیشبرد اهداف کمک کنیم.
هم چنین اعضای هیات رئیسه هر کدام تک تک نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در زمینه های کلاس های آموزشی و کارهای پرورشی مطرح کردند.
در ادامه بعد از سخنان اعضای هیات رئیسه، مدیر منطقه ۱۲ سوالات مطرح شده توسط نمایندگان شورا دانش آموزی را مورد بحث و بررسی قرار داد. و توضیحات مبسوط در مورد آموزش و پرورش و نکاتی تربیتی دانش آموزان بیان کرد.

وی تصریح کرد: آسیب شناسی که در مدرسه اتفاق می افتد، توسط شما دانش آموزان شناسایی و به مسئولین مربوطه انعکاس داده شود. با توجه به تعدد مشکلاتی که در جامعه وجود دارد همه باید برای تربیت نسل جدید، دست به دست هم دهیم. اینده مملکت دست جمعیت دانش آموزی است.
در آخر مسئولین و کارشناسان اداره نیز هرکدام نظرات و راهکارهای خود را در حوزه های مختلف مربوط به خود بیان کردند.
و در پایان جلسه اعضای هیات رئیسه از مدیر منطقه هدیه، تقدیر نامه و حکم خود را دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار