همه فعالیت های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، باید مردم محور باشد

بوشهر(پانا)_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت همه فعالیت های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باید مردم محور باشد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
همه فعالیت های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، باید مردم محور باشد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدتقی ایرانی در جمع فعالین اجتماعی و سیاسی و سمن های بندر دیر اظهار کرد: در همه فعالیت های اجتماعی منافع مردم باید در اولویت بوده و رضایت مردم مورد توجه جدی قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه احزاب، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد بعنوان حلقه واسط مردم و حاکمیت با هدف جهت دهی مطالبات مردم تشکیل می شوند یادآور شد: در ساختار حقوق شهروندی این افراد هستند که به نفع جامعه از قسمتی از آزادی و حقوق شخصی خود عدول می کنند تا آزادی و حقوق جامعه تامین شود.
وی با بیان اینکه در همه دنیا فعالین سیاسی و اجتماعی دغدغه حضور حداکثری مردم در مناسبات سیاسی و اجتماعی برای تامین منافع مردم را دنبال می کنند و در این مسیر سختی و مرارت می کشند افزود: همواره این سئوال مطرح است که آیا حضور و مشارکت سیاسی اجتماعی مردم در تعیین سرنوشت جامعه تاثیرگذار است و آیا این تاثیرگذاری موجب تغییر در مناسبات سیاسی و اجتماعی می شود؟
معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: در هیچ جای دنیا کناره گیری و عدم حضور جدی مردم و تشکل های سیاسی و اجتماعی به نفع جامعه نیست و البته در این راستا باید الزامات مشارکت حداکثری مردم که شامل ایجاد فضای قانونی، رقابتی و آزادانه و امانتدارانه است را فراهم کنیم.
وی افزود: عده ای برای تامین منافع جناحی و حزبی خود بجای مشارکت حداکثری به پیروزی حداقلی قانع هستند و البته در طول تاریخ انقلاب، توطئه دشمنان این بوده با ناکار آمد جلوه دادن نظام و بی تاثیر دانستن رای مردن کوشیده اند تا مردم را دلسرد و مایوس کنند تا به اهداف زودگذر خود دست یابند که در این دوره هم چون گذشته مشارکت حداکثری ملت آگاه ما با حضور شناسنامه دار در صحنه های رسمی نقشه معاندین و مردم ستیزان را نقش بر آب خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، دیدار و گفت وگو با خانواده شهید امینی و یک خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و دیدار با امام جمعه دیر نیز از دیگر برنامه های معاون سیاسی استاندار بوشهر در سفر به شهرستان دیر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار