آمار ابتلا به کروناویروس با حضور مردم در تجمعات و سهل انگاری افزایش می‌یابد

شیراز (پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سهل انگاری، عادی پنداری، تجمعات و حضور مردم در خیابان‌ها و سطح شهر را از خطرناک‌ترین عوامل موج جدید این بیماری دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۲۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
 آمار ابتلا به کروناویروس با حضور مردم در تجمعات و سهل انگاری افزایش می‌یابد

عبدالرسول همتی با بیان اینکه همه در قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک نقش داریم، از مردم خواست تا در راستای مقابله با این بیماری، توصیه‌های پیشگیرانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ادامه داده و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بررسی وضعیت اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان، از کاهش مراجعه مبتلایان به مراکز منتخب درمان سرپایی کرونا خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با اجرای دقیق این طرح ملی، شاهد کاهش آمار مبتلایان و جانباختگان ناشی از کرونا در سطح کشور باشیم.

او پیگیری شناسایی مبتلایان در سطح استان را از اولویت‌های حوزه بهداشت دانشگاه برشمرد و افزود: همچنان تلاش برای شناسایی افراد مبتلا در راستای مدیریت و کنترل بیماری کووید۱۹ و همچنین قطع زنجیره کرونا ویروس ادامه دارد.

همتی ضمن بررسی آمار نمونه‌گیری‌های تشخیصی کرونا در روز گذشته تاکنون در فارس؛ به پیگیری آمار مبتلایان، علت های جان باختن مبتلایان ۲۴ ساعت گذشته، بهبودیافتگان و روند خدمت رسانی به مبتلایان و افراد علامت دار در مراکز درمانی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار