مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرزعنوان کرد:

تداوم آلودگی هوا تا پایان هفته جاری در البرز

کرج (پانا)- مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از تداوم آلودگی هوای البرز تا پایان هفته جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تداوم آلودگی هوا تا پایان هفته جاری در البرز

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، محمدرضا فلاح نژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی، کیفیت هوا بصورت متناوب تا روز پنجشنبه 18 دی ماه در سطح ناسالم برای تمامی گروه ها قرار خواهد گرفت.
وی افزود: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تداوم الگوی بلاک سطوح میانی و گرادیان شدید فشار سطح زمین است که منجر به ماندگاری وارونگی دمایی در منطقه البرز مرکزی تا انتهای هفته جاری است که کیفیت هوای استان البرز را در بعضی از ساعات و به تناوب کماکان در سطح ناسالم برای همه گروه ها قرار خواهد داد.
فلاح نژاد خطاب به اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، شهرستان و شهرداران تاکید کرد: شایسته است اعضای ستاد، ضمن آگاهی از وضعیت جوی اعلام شده، آمادگی لازم را به منظور فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز از جمله؛ اطلاع رسانی و هشدار به موقع از طریق رسانه های محلی، رعایت نکات ایمنی و بهداشتی به هنگام تردد و غیره به عمل آورند.
این مسئول در پایان سخنان خود از شهروندان خواست از انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود خودداری کرده و تا حد امکان از خروج غیر ضروری از منزل پرهیز کنند. همچنین افراد آسیب پذیر شامل؛ کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی از تردد در فضای باز و حضور در سطح شهر خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار