دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با سید‌علی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای‌اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

در این دیدار که با حضور شورای معاونین ناحیه یک ری برگزار شد، محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، گزارش مختصری از توفیقات آموزش و پرورش این منطقه ارائه کرد.

نوروزیان اظهار کرد: این توفیقات با حمایت‌های تمامی همکاران حاصل شد که امیدواریم با ظرفیت‌های قانونی نماینده محترم به این توفیقات بیافزاییم.

توجه و حضور نماینده محترم به منظور حمایت از عرصه تعلیم و تربیت را به فال‌نیک گرفته‌ایم و بابت تائید و احقاق حقوق تمام مطالبات آموزش و پرورش توسط ایشان ، قدردانی می کنم.

سید‌علی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، نیز در این دیدار عنوان کرد: چالش‌های آموزش آنلاین و پذیرش فن‌آوری‌های آموزشی فرصتی جدید برای به دست‌آوردن شاخص‌های یادگیری دانش‌آموزان ایجاد کرده است و تجهیز فضای‌آموزشی و کمبود‌امکانات، از مهمترین چالش‌های آموزش و پرورش است و امید‌داریم با مشارکت همگانی و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی به عنوان همراه تعلیم و تربیت، بر این مشکلات فائق آئیم.


خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار