پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی

کرمان(پانا )_ رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در پی فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی

متن پیام محمود رجبی پور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه و من هم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا (احزاب - ۲۳)
حال یک سال است که از آسمانی شدن و در آغوش کشیدن روح مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس توسط ارواح طیبه شهدا می‌گذرد، ولی هنوز نام و یاد آن‌ها و رشادتِ حماسه‌های بی‌بدیل و جوانمردی‌شان مانند چراغ راهی پرفروغ موجب روشن ماندن و افزایش حرارت قلب‌های تشنه آزادی‌خواهان جهان، بیداری قلب‌های خفته جهانیان و منزوی شدن تجاوزگران شده است.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همان شهید پرآوازه و بلند همت ایرانیست که یکسال پیش به دستان دشمنان به شهادت رسید. دشمن فکر کرد که با این کار می تواند او را از یادها ببرد و مانع پیشرفت خط سرخ مقاومت شود اما نمی دانست که کاری می کند که در پس این هزاران انسان دیگر با تفکر حاج قاسم متولد شوند و با او به مقابله برخیزند.

شهید سلیمانی سربازی بود که اندیشه و عمل خود را در طول دوران حیات، برای عزت و سربلندی ایران اسلامی وقف کرد. او گرچه پیش ما نیست، اما روحش بزرگش نظاره گر ما است و بدون شک چیزی جز تلاش برای سربلندی کشور از ما نمی خواهد. همه تلاش ما خدمتگزاران میهن اسلامی نیز باید ادامه دادن راه آن شهید بزرگوار در اعتلای هر چه بیشتر نام ایران و کمک به امت اسلام باشد.

ما نیز می کوشیم با الگو گرفتن از آن شهید عزیز، در راه اعتلای جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نکنیم تا پیش شهدا و امام شهدا، سربلند بمانیم.

اینجانب به نمایندگی از همکاران سازمان دانش آموزی استان کرمان سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی را محضر حضرت ولی عصر (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه آزادگان جهان و ملت شریف ایران و رزمندگان مقاومت تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار