بیانیه سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی،

سردار سلیمانی به یقین یکی از طلایه‌داران عصاره ناب مدرسه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است

اصفهان(پانا) - سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلیمانی به یقین یکی از طلایه‌داران عصاره ناب مدرسه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان ، متن بیانیه سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ
و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.(سوره مبارکه عنکبوت آیه ۶۹)
یک سال از شهادت پرافتخار "مرد میدان"، فرمانده پرآوازه سپاه قدس اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گذشت. استکبار جهانی و دشمنان خبیث و خونخوار ملت‌های آزاده، به سرکردگی تروریسم دولتی شیطان بزرگ و صهیونیسم جنایتکار باردیگر چهره واقعی خود را با ریختن خون سردار عزیزمان و یاران مجاهدش عیان کردند؛ اما ندانستند که شجره طیبه عاشورای ۶۱ هجری با این خون‌ها بارورتر و تناورتر می‌شود.
سردار سلیمانی فقط «مرد میدان» مبارزه و جهاد در عرصه‌های جنگ و نبرد نبود؛ بلکه در جهاد نفس، تبلور ایمان ناب و خالص بود. ویژگی‌های اخلاقی و شخصیت برجسته ایشان در عمل به آموزه‌های قرآن کریم و مکتب اهلبیت (ع) حاج قاسم را بدل به عبد صالح خدا و مؤمنی اهل معرفت کرده بود، فرمانده ای که همواره خود را "سرباز" دانست و منیت و نخوت در وجود او جایی نداشت.
به راستی که هرروز زوایای جدیدی از ابعاد شخصیتی و منش والای سردار برای ما عیان می‌شود. که لزوم تبیین و بازشناسی "مکتب حاج قاسم" را برای ما بیشتر می‌کند. سردار همیشه و همه جا، همه را دید جز خودش و این نماد انسانیت و بصیرت و ایثار و خدمت خالصانه او است. این گونه شد که تشییع پرشکوه و محبوبیت جهانی ایشان بیانگر این وعده خداست که اگر برای خدا به دین خدا خدمت کردید، خداوند محبت شما را در قلوب مردم و مؤمنین می‌اندازد.
حقیقتاً هیچ چیز جز شهادت پاداش مجاهدان فی سبیل الله و خصوصأ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نبود. او که «مرد میدان» بود در دو جهان جاودانه شد و به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به خیل یاران شهیدش پیوست.
سردار سلیمانی به یقین یکی از طلایه‌داران عصاره ناب مدرسه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است. رهبر معظم انقلاب در پیام خود به مناسبت شهادت سردار عزیزمان، او را از تربیت شدگان اسلام و شاگرد مکتب امام خمینی (ره)، در مسیر پویش آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی معرفی کرد و این مکتب را می‌توان در لابه‌لای سیره، کلام، منش و زندگی این شهید بزرگوار به روشنی مشاهده کرد.
در نخستین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و شهدای جبهه مقاومت، بار دیگر با آرمان‌های والای سردار دل‌ها در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی تجدید عهد می‌کنیم که در پیروی از ولایت و خدمت به مردم و مستضعفین و مبارزه با استکبار و نظام سلطه بیش از پیش بکوشیم و پاس‌دار خون شهیدان باشیم.»
روابط عمومی سازمان دانش آموزی استان اصفهان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار