به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی انجام شد:

خدمات‌رسانی 2 کاروان سلامت به مردم دشتیاری

چابهار (پانا) - سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان چابهار از اجرای دو پروژه کاروان سلامت و توزیع داروی رایگان و توزیع اقلام گرمایشی ، اقلام بهداشتی و لوازم التحریر بمناسبت روز مقاومت و سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان دشتیاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
خدمات‌رسانی 2 کاروان سلامت به مردم دشتیاری

عبدالستار چاکرزهی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: بمناسبت روز مقاومت و سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی 2 پروژه داوطلبی توسط واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان چابهار در شهرستان دشتیاری به اجرا در آمد.
وی افزود: پروژه کاروان سلامت و توزیع داروی رایگان در روستای کم برخوردار گوادری‌شم بخش باهوکلات شهرستان دشتیاری به اجرا درآمد و 108 نفر از مردم روستا و روستاهای اطراف آن از ویزیت رایگان و خدمات دارویی این جمعیت بهره مند شدند.
سرپرست جمعیت هلال احمر چابهار ادامه داد: در این روستای کم برخوردار با توجه به عدم راه دسترسی مناسب به مراکز بهداشتی-درمانی ، اقلام بهداشتی و لوازم التحریر بین دانش آموزان و همچنین اقلام گرمایشی بین 85 خانوار توزیع شد.
وی خاطر نشان کرد : نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا ، در این روستاها آموزش چهره به چهره در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا توسط پزشک داوطلب جمعیت هلال احمر این شهرستان داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار