رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان خبرداد:

امضای تفاهم نامه خرید 126 دستگاه تبلت برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان

سمنان (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان، از امضای تفاهم نامه خرید 126 دستگاه تبلت برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه خرید 126 دستگاه تبلت برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان

محمد کرمانی در گفت و گو با پانا، با اشاره به امضای تفاهم‌نامه تأمین نیمی از اعتبار مورد نیاز خرید تجهیزات هوشمند ارتباطی دانش‌آموزان نیازمند با نیازهای ویژه توسط سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی و نیمه دیگر توسط استانداری استان، گفت: این تفاهم نامه با حضور معاون وزیر و نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در طرح هدایت، بنده و ارتباط تلفنی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان، امضاء شد.

وی، با بیان اینکه به نمایندگی از مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در جلسه حضور داشته است، ضمن ابراز تشکر و قدردانی از اهتمام ویژه رئیس سازمان دانش آموزی استثنایی کشور، استاندار سمنان و مدیرکل آموزش و پرورش استان در تامین نیاز دانش آموزان استثنایی به تبلت، این اقدام را در گسترش خدمات موثر و کارآمدتر آموزشی به دانش آموزان بسیار مهم و اساسی توصیف کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه که به امضای رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور و استاندار استان سمنان رسیده است، نیمی از اعتبار خرید 126 تبلت مورد نیاز دانش‌آموزان استثنایی استان سمنان توسط آموزش‌وپرورش استثنایی و نیم دیگر نیز توسط استانداری سمنان تأمین خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار