مبارزه برای اخراج آمریکا از منطقه، انتقام سخت ما است

تهران (پانا) - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد انتقام سخت ما مبارزه‌ برای اخراج آمریکا از منطقه است که کشورهای منطقه برای همیشه از دست تروریست‌های دولتی نجات پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۱۵۱۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مبارزه برای اخراج آمریکا از منطقه، انتقام سخت ما است

محسن رضایی امروز در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اقدامات انجام شده برای جلوگیری از پایمال شدن خون شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: کمیسیون مشترکی بین ایران و عراق متشکل از حقوقدانان بین‌الملل تشکیل شده و این موضوع کاملا قابل پیگیری است زیرا مستندات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد این ترور در مجامع بین‌المللی قابل شکایت است.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته از سفیر عراق خواستار پیگیری این مهم شدیم و وزرات امور خارجه کشور نیز این موضوع را دنبال می‌کند البته انتقام اصلی از عین الاسد شروع شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتقام سخت ما مبارزه برای اخراج آمریکا از منطقه است اما نظر حقوق بین‌الملل نیز حتما باید دولتمردان با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: نوری الهی در قلب ایشان تلألو کرده و ندای ملکوتی را در درون خود شنیده بود که در پی این ندای ملکوتی به راه افتاد و مرتب بی‌طاقتی و لحظه شماری می‌کرد که به این ندا برسد.

وی خستگی ناپذیر بودن را یکی از ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: از زمانی که فرمانده تیپ ۴۱ ثارالله در فتح‌المبین شد و تا آخرین لحظات قبل از شهادت، نورالهی در چهره ایشان پیدا بود لذا یک لحظه آرام نشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اخلاص داشتن را از دیگر ویژگی‌های سپهبد شهید سلیمانی برشمرد و افزود: حاج قاسم برای خداوند کار می‌کرد و برای ایشان درجه و پست اهمیتی نداشت و نشستن کنار محرومان و مردم را برای خود بهشت می‌دانست.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی حضور در جبهه‌های جنگ، از بین بردن داعش و ترویست‌ها و بازگرداندن آرامش به زندگی مردم را از بهترین لحظات عمر خود می‌دانست تصریح کرد: ایشان فردی مبتکر، خلاق و با تدبیر بود و در هیچ بن‌بستی نمی‌ماند.

رضایی خاطرنشان کرد: در شرایط سخت تروریست داعشی هیچ قدرت، کشور و ارتشی نتوانست جلوی داعش را بگیرد اما شهید حاج قاسم سلیمانی توانست آنها را سرکوب کند.

وی با بیان اینکه هیچ بن‌بستی نمی‌توانست در عملیات‌ها حاج قاسم را متوقف کند بیان داشت: ملت بزرگ ایران یک قهرمان عظیم را از دست دادند و خون ایشان تبدیل یک بعثت در جامعه ما شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: جوانان امروز کشور باید این شخصیت بزرگوار را سرمشق و الگوی خود قرار دهند و ادامه دهند راه شهدا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار