کارشناس مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ملارد:

ضوابط اختصاصی شرکت در جشنواره کشوری نوجوان سالم اعلام شد

ملارد(پانا)- درقالب این جشنواره خدمات کیفی ارزنده ای به جامعه هدف با مشارکت دستگاه های برون سازمانی ارائه می شود که نقش موثری در پیشگیری از آسیب ها ی اجتماعی و رفتارهای پرخطردارد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
ضوابط اختصاصی شرکت در جشنواره  کشوری نوجوان سالم اعلام شد

به گزارش پانا، کارشناسی مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ملارد ضوابط شرکت در جشنواره کشوری نوجوان سالم را تشریح کرد.

اکرم شهریاری به پانا گفت: این جشنواره در رشته‌های نقاشی، عکاسی، مقاله‌نویسی، موشن‌گرافی و روزنامه‌دیواری برگزار می‌شود.

او ادامه داد: مسابقات نقاشی در قالب‌های رنگ روغن، مداد رنگی، آبرنگ و پاستل و گواش برگزار می‌شود.

موشن‌گرافی همان انیمیشن است و تفاوت موشن‌گرافی با انیمیشن در متن، ادغام تصاویر و حرکت و صدا و متن جهت انتقال یک پیام آموزشی یا تبلیغاتی و ... است و علاقه‌مندان برای شرکت در این بخش می‌توانند بصورت انفرادی و یا گروه ۲ نفره اقدام کنند.

در بخش مقاله نویسی، مقالات باید به ترتیب دارای صفحه ذکر نام و یاد خداوند، صفحه‌ی عنوان، صفحه تقدیم و تشکر، پیشگفتار، یک صفحه چکیده، فهرست مطالب، مقدمه، روش تحقیق، ادبیات و پیشینه تحقیق، بیان داده‌ها و اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها، نتیجه‌گیری و اظهار نظر محقق بوده و منابع مورداستفاده در متن در آخر مقاله باشد.

همچنین الصاق شناسنامه مقاله با درج مشخصات کامل اعضای گروه ، نام مدرسه، نام منطقه و نام استان ضروری است و مقالات با رویکرد پژوهشی در اولویت قرار دارند.

لازم به ذکر است در بخش مقاله والدین، دانش‌آموزان و کلیه کارکنان آموزشی، پرورشی و اداری آموزش و پرورش می‌توانند شرکت کنند. در بخش روزنامه‌دیواری، عنوان مناسب، توجه به طراحی و صفحه‌آرایی، خوشنویسی و زیبایی سر فصل‌ها، مرتبط بودن پیام کاریکاتورها، اشاره به یک رویداد فرهنگی، معرفی یک یک شاعر و یا نویسنده و درج موضوعات با رویکرد دینی مهم و حائز اهمیت است.

شهریاری افزود: در انتخاب آثار برتر، آثار با رویکرد دینی و اسلامی از اولویت برخوردار خواهد بود.

او در مورد محورهای جشنواره هم خاطرنشان کرد: سلامت روانی_ اجتماعی، سبک زندگی، پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از گرایش به مصرف مواد، پیشگیری از گرایش به خشونت است.

شهریاری در پایان تاکید کرد: مهلت ارسال آثار ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹ است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار