بیانیه معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان درپی سالگرد شهادت قاسم سلیمانی

تهران (پانا) - معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه معاونت فرهنگی  دانشگاه فرهنگیان  درپی سالگرد شهادت قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در متن این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی

رفتن سردار شهید قاسم سلیمانی به حول و قوّه‌ی الهی کار او و راه او متو قّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او آلودند.

"مقام معظم رهبری ۱۳۹۸/۱۰/۱۳"

ای علمدار ولایت، تو فراتر از اندیشه و باوری، گویی لباس شهادت تنها زیبنده قامت رسای تو بود و کلام در برابرت شرم حضور دارد و اشک فراغ تو انتهایی ندارد.... مرگ تو نماد زندگی شد، نهایت بیداری و آنقدر زنده شدی که تمام جهان را به خود خیره کرده ای.

ای مهربانتر از آفتاب و ای نوازشگر محرومین و ای پناه ستمدیدگان، هر کجا که صدای مظلومی بلند می‌شد آنجا بودی، نگاهت غرش شیر ژیان بر جان دشمنان و سجاده اشکهای شبانه ات عطر عاشقی بیقرار در آرزوی شهادت، گویی لبخند خدا را دیدی که یکباره عزم سفر بستی و از اشک ما گذشتی و رفتی..... و اشقیا کربلایتان را چه خوب رقم زدند، درصحرایی دوباره و خون تو طواف عاشقانت شد. ای مفتح القلوب، یکسال از رجعت ملکوتی ات گذشت و ما همچنان و تاهمیشه در سوگ ات نشسته ایم اما بدان این ره که گشوده ای بسته نخواهد شد واین سوز بر سینه نشسته هرگز خاموش نمی شود و خط خون تو به کربلا میرسد، بی سر همچون حسین(ع)، بی دست همچون عباس(ع) و داغی که هر روز می جوشد، تشنه انتقام، در تبلور اشک های علی(ع) در سوگ مالک، و آتش خونبهایت تا همیشه شعله می کشد

معاونت فرهنگی و اجتماعی سالگرد شهادت جانسور سردار دلها و همراهان غیورو باوفایش به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده مکرم دانشگاه فرهنگیان، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، جبهه مقاومت، امت اسلامی، مردم شهید پرور ایران اسلامی و خانواده های این شهدای عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می کنیم ما نیز در جبهه فرهنگی، بیش از گذشته در راه تبیین فرهنگ جهاد و شهادت در مکتب حاج قاسم سلیمانی گام برخواهیم داشت و راه آن شهید همیشه‌زنده را در عرصه فرهنگ این سرزمین ادامه خواهیم داد.... انشاالله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار