رییس فدراسیون کشتی با مدیرکل آموزش و پرورش البرز دیدار کرد

کرج (پانا)- رییس فدراسیون کشتی با هدف افزایش همکاری های مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رییس فدراسیون کشتی با مدیرکل آموزش و پرورش البرز دیدار کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش البرز، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی با سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز دیدار و در خصوص زمینه های مشترک همکاری این فدراسیون با آموزش و پرورش استان بحث و گفت و گو کرد.

یزدانی نایب رئیس سازمان لیگ کشتی، یاری رییس و افشار دبیر هیات کشتی استان البرز و فرشید علیزاده معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست حضور داشتند.
علیرضا دبیر با توجه به امضاء تفاهم نامه بین فدراسیون کشتی و وزارت آموزش و پرورش گفت: این تفاهم نامه باید در سراسر استان ها و شهرستان های کشور نیز به امضاء برسد و اگر موفق به این کار شویم پیشرفت خوبی در جمعیت کشتی گیر کشور حاصل می شود.

سالار قاسمی نیز در این جلسه با بیان اینکه کشتی هویت سرزمین ما و آبروی ورزش جمهوری اسلامی در جهان است گفت: کشتی دانش آموزی البرز رتبه دوم کشور را داراست و همکاری بسیار مطلوبی با هیات کشتی در اجرای برنامه های مشترک همچون استعدادیابی ورزشی و برگزاری مسابقات کشتی دوره های تحصیلی و اعزام به مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان کشور داشته ایم.

در این جلسه مقرر شد تا پس از دوران کرونا، پایگاه های استعدادیابی در استان راه اندازی شده و نسبت به تجهیز مراکز استعدادیابی اقدام شود.
همچنین مقرر شد تفاهم نامه همکاری بین ادارات آموزش و پرورش شهرستان های استان البرز با هیأت های کشتی این شهرها نیز به امضاء برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار