آغاز طرح سفیران آزمایشگاه در آموزش و پرورش استان خوزستان

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از آغاز طرح سفیران آزمایشگاه در پژوهشسرای دانش آموزی شهدای ۷ تیر ناحیه ۳ اهواز به عنوان یک طرح ابتکاری برای اولین بار در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح سفیران آزمایشگاه در آموزش و پرورش استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، ظهر امروز چهارشنبه ۱۰ دی ماه ۱۳۹۹ کورش مودت با بازدید از پژوهشسرای دانش آموزی ناحیه ۳ اهواز از آغاز طرح سفیران آزمایشگاهی در این ناحیه به عنوان طرح پایلوت در استان خوزستان خبر داد.

مودت با اشاره به اهمیت مقطع ابتدایی گفت:
در مرحله‌ اول این طرح آموزگاران ناحیه ۳ اهواز با حضور در کلاس های فیزیک، شیمی و زیست با آزمایش های تخصصی کتاب علوم مقطع ابتدایی آشنا خواهند شد و زیر نظر اساتید مجرب پژوهشسرا بصورت عملی این آزمایش ها را انجام خواهند داد تا بتوانند به عنوان سفیران آزمایشگاه، آزمایشگاه های مدارس خود را فعال نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به اهمیت پژوهش و آزمایش گفت: دانش آموزان با دیدن آزمایش های کتاب درسی مفاهیم آموزشی را بهتر درک می‌کنند و معلمان میتوانند از ظرفیت پژوهشسراهای دانش آموزی مناطق برای انجام این آزمایش ها استفاده کنند.

کورش مودت در ادامه‌ با تأکید بر تداوم‌ این طرح در تمام مناطق و نواحی استان خوزستان گفت: این طرح برای اولین بار در کشور اجرایی می‌شود و مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خوزستان میتوانند بصورت رایگان یا با حداقل هزینه آزمایش های تخصصی مقطع ابتدایی را به آموزگاران خود آموزش دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در پایان ضمن بازدید از کلاس های آزمایشگاه از برنامه ریزی این اداره کل برای فعال تر کردن پژوهشسراهای استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار