حسینی در دیدار با مینایی پور مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در امور زنان تأکید کرد؛

تاکید بر استفاده از ظرفیت زنان و خانواده‌ها در طرح هدایت

تهران (پانا) - معاون وزیر و جانشین وزیر آموزش‌وپرورش در طرح هدایت (هر دانش‌آموز یک تبلت، هر تبلت یک مدرسه و یک کلاس درس) در دیدار با مینایی پور مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در امور زنان گفت که زنان همیشه در امور خیر و مشارکت‌های داوطلبانه اجتماعی پیشرو هستند و باید از ظرفیت زنان و خانواده‌ها در طرح هدایت نهایت بهره را برد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر استفاده از ظرفیت زنان و خانواده‌ها در طرح هدایت

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست که در محل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی برگزار شد اظهار کرد: یک از فعالیت‌های خوب حوزه زنان وزارت آموزش‌وپرورش اجرای طرح حامی هوشمند مدارس است که در این طرح علاوه بر اینکه مدارس برخوردار به کمک مدارس مناطق غیر برخوردار می‌شتابند و تجهیزات ارتباطی هوشمند را برای دانش‌آموزان و مدارس تهیه می‌کنند می‌توان از ظرفیت مسئولیت اجتماعی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، بانک‌ها، خیرین، اصناف، اقشار و سایر دستگاه‌ها در راستای طرح حامی هوشمند استفاده کرد.

وی افزود: طرح حامی هوشمند مدارس در راستای همان طرح هدایت است و مشارکت انجمن اولیا و مربیان مدارس می‌تواند به ارتقای این طرح کمک کند.

حسینی با بیان اینکه مدرسه مجازی در دوران کرونا و پساکرونا از ضروریات نظام تعلیم‌وتربیت است اظهار کرد: ایجاد مدارس مجازی می‌تواند جلوی بسیاری از ترک تحصیل‌ها به‌ویژه ترک تحصیل دختران را بگیرد.

وی افزود: حوزه زنان و خانواده وزارت آموزش‌وپرورش در خصوص دسترسی دختران دانش‌آموز به وسایل ارتباطی هوشمند باید چاره‌اندیشی کند و با طرح این موضوع در نشست با معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امید است بتوان گام‌های مؤثری در خصوص تأمین نیازمندی دانش‌آموزان دختر برداشت.

جانشین وزیر در طرح هدایت استفاده از ظرفیت ماده ۱۷۲ قانون مالیات‌های مستقیم برای بخشودگی مالیاتی را گام مهمی در جهت مشارکت صنوف و کارخانجات در طرح هدایت دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های بزرگ تولیدی و اقتصادی با اهدای تبلت به فرزندان کارکنان نیازمند خود می‌توانند به ارتقای تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان کشور کمک کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار