بهره‌برداری از اولین مرکز یادگیری محلی سوادآموزی شهرستان قدس

شهرقدس (پانا)- مرکز یادگیری قلم زرین، با هدف بهبود کیفیت زندگی سوادآموزان و ایجاد زمینه اشتغال‌زایی آنها در شهرستان قدس تأسیس شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از اولین مرکز یادگیری محلی سوادآموزی شهرستان قدس

اولین مرکز یادگیری محلی سوادآموزی شهرستان قدس با حضور عربعلی زینالی، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، قربان نجفی، بخشدار مرکزی قدس و صادق محمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در آموزشگاه غیردولتی قلم زرین افتتاح شد.

در حاشیه این آیین، زینالی هدف از تأسیس مراکز یادگیری محلی را بهبود کیفیت زندگی سوادآموزان، توسعه مهارت‌های آنان و ایجاد زمینه اشتغال‌زایی آنها عنوان کرد.

عربعلی زینالی، افزود: در مراکز یادگیری، سوادآموزان علاوه‌بر توسعه مهارت‌های دانشی و آموزش دروس دوره‌های سوادآموزی، 200 ساعت دوره مهارتی در زمینه‌های مختلف را می‌گذرانند و این موضوع بر تغییر نگرش و پیشرفت سوادآموزان بسیار مؤثر است.

صادق محمدی، ضمن ابراز خشنودی از افتتاح این مرکز یادگیری، گفت: یادگیری موجب زندگی بهتر می‌شود و امیدواریم سوادآموزان با یادگیری بیشتر، زندگی بهتری را تجربه کنند.

محمدی، اظهار کرد: در مرکز یادگیری قلم زرین تا کنون 96 نفر در دوره‌های مختلف سوادآموزی، تحکیم سواد و انتقال ثبت شده‌اند و این آموزش به صورت مجازی و گاهاً جهت رفع اشکال با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری توسط 10 آموزش دهنده، در جریان است.

همچنین او از آموزش رایانه به سوادآموزان این مرکز خبر داده و گفت: در حال رایزنی با مراکز آموزشی هستیم تا مهارت‌های دیگری نیز به مهارت‌های سوادآموزان اضافه شود.

محمدی، استفاده از ظرفیت هنرستان‌ها در توسعه مهارت‌ها را در دستور کار این مدیریت اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار