پیام رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان به مناسبت حماسه 9 دی و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

کرمان (پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن 9 دی ماه و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ودر آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی وابومهدی المهندس ویارانش و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد

کد مطلب: ۱۱۵۰۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس  سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان به مناسبت حماسه 9 دی و ایام  شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

به نام خداوند متعال

9دی برخاسته از بصیرت است.از دشمن شناسی است،ازوقت شناسی است، از حضور در عرصه مجاهدانه است.مقام معظم رهبری«مدظله العالی»

فتنه 88کارنامه سیاه نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار ومزدوران داخلی وفتنه گران را برای ملت فهیم ایران اسلامی وانقلابی که دشمنی خودرا به روشهای مختلف به اجرا گذاشته بودند بهتر نمایان کرد.فتنه گرانی که با اسم رمز تقلب در انتخابات دنبال براندازی واجرای انقلاب رنگی در ایران بودند،ضمن وارد کردن خسارات مادی ومعنوی ،طبق خواسته اربابان خوددنبال سرنگونی نظام اسلامی واصل ولایت فقیه بودند. اما بصیرت مردم و مدیریت عالمانه و مدبرانه و بی مثال علمدار انقلاب ، امام خامنه ای«مدظله العالی» عزیز ، طومار فتنه گران را در هم پیچیده و با نوای علمداری اش همه ملت را از خطر فتنه حساس و مهم دشمنان آگاه نموده و ملت را پای صحنه آماده و استوار نمود.

واین چراغ راه(ولایت فقیه)، باحمایت جانانه ملت فهیم ایران اسلامی ،همواره در فتنه ها وبرنامه ریزی سلطه گران برای براندازی نظام اسلامی ، تمامی توطئه ها را خنثی نموده است.

دشمنان با استفاده از برخی عناصر ساده لوح و منفعت طلبان سیاسی سعی دارند تا با هتاکی ابلهانه این افراد، ساحت مقدس ولایت و امامت فقیه عادل و رهبری بی مثال امام خامنه ای را زیر سوال ببرند، غافل از اینکه نوری که خدای منان افروخته است هرگز خاموش نمی شود و مردم ایران تا پای جان پای ولایت ایستاده است.

حماسه نهم دی ماه خروش ملت ایران علیه فتنه گران و مزدوران جبهه کفر و بیعت عملی و تداوم همراهی امت با ولایت و امامت فقیه عادل است.

خون پاک شهید سلیمانی و یارانش و شهید فخری زاده دانشمند هسته ای هرگز از اذهان پاک نمی شود و انتقام سختی که حضرت آقا وعده ی آن را داده اند مورد انتظار قاطبه مردم و جامعه فرهنگیان می باشد، که ان شاءالله به زودی عملی خواهد شد.

فتنه گران بدانند که ملت ایران بصیرت خود را هر ساله بیشتر نموده و اجازه هیچ توطئه ای به فتنه گران نخواهد داد

در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ودر آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی وابومهدی المهندس ویارانش و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ،که در حقیقت منشاء ظهور چنین حماسه های ماندگار ( همان درس گرفتن و تبعیت کردن امت از سیره عملی حجت های الهی بر روی زمین است )،جامعه فرهنگیان استان کرمان بار دیگر با رهبر انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید بیعت کرده و از تمام دشمنان مسیر امامت و ولایت تبری می جوید.

محمد علیرضایی

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار