آیت‌الله یزدی خلا شخصیت‌های علمی را برای ما پر کرده بودند

تهران (پانا) - سازمان بسیج فرهنگیان کشور به مناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله مصباح یزدی پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله یزدی خلا شخصیت‌های علمی را برای ما پر کرده بودند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان، متن پیام تسلیت سازمان بسیج فرهنگیان کشور به مناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله مصباح یزدی به شرح زیر است:

خبر ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی فقیه، فیلسوف و متفکر بزرگ اسلام موجب تأثر و تأسف فراوان گردید. آن بزرگوار سالیان متمادی از عمر شریفشان را در راه ترویج معارف ائمه هدی علیهم السلام و خدمت به اهل علم و عموم مؤمنین صرف نمودند و به حق از خدمتگزاران صادق دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در جایگاه عمار برای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران بودند.

ایشان به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) خلاء شخصیت های علمی همچون شهید مطهری و علامه طباطبایی را در دوران ما پر کرده بودند.

پاسداری این فقیه وارسته از ارزش‌های انقلاب اسلامی، بی باکانه و شجاعانه بود، مبارزه با بدعت‌ها و انحرافات فکری و تربیت شاگردانی فاضل، نشانی ارزشمند از آن عالم فقید باقی خواهد گذاشت.

این مصیبت وارده را به ساحت مقدس امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و بیت شریف معظم ایشان و همه دوستداران و محبین تسلیت گفته و امیدوارم روح ایشان با ارواح طیبه و شریفه حضرت محمد و آل محمد(ع) محشور شود و خداوند به بازماندگانشان صبر و اجر فراوان عنایت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار