پخت نان رایگان در مناطق محروم استان کرمانشاه

کرمانشاه(پانا) - به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پخت نان رایگان در مناطق محروم استان در قالب «پویش نذر سردار دلها» آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پخت نان رایگان در مناطق محروم استان کرمانشاه

علی صفدری، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: قرار است در این پویش پخت و توزیع نان رایگان را در مناطق محروم استان به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم در روز شهادت ایشان (۱۳ دی) و به یاد مهربانی‌های این شهید سرافراز اسلام داشته باشیم.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه ادامه داد: در این پویش که با همکاری دانش آموزان راه اندازی شده، هر انجمن اسلامی مدرسه یک نانوایی را تحت پوشش قرار داده و سهم هر دانش‌آموز هم برای شرکت در این پویش ۱۰ هزار تومان است.
وی با پیشنهاد به خیرین برای پیوستن به پویش نذر نان به یاد شهید حاج قاسم، گفت: در بسیاری از مناطق کم‌برخوردار استان خانواده‌ها ممکن است حتی برای خرید نان هم در مضیقه باشند، بنابراین از خیرین می‌خواهیم برای شرکت در این پویش پای کار بیایند.

صفدری اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۵۹۹۲۸۹ به نام هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی (عج) استان کرمانشاه واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار