معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

مسابقه کتابخوانی "سرباز وطن" برگزار می‌شود

بوشهر(پانا)_معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت در اولین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، طرح فرهنگی- آموزشی کتابخوانی با عنوان «سرباز وطن» برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۰۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه کتابخوانی "سرباز وطن" برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ،سید مجتبی هاشمی نژاد با اشاره به 13 دی سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ضرورت گرامیداشت و تکریم این شهید والامقام، اظهار کرد: در این راستا معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان مسابقه کتابخوانی "سرباز وطن" از تالیفات سازمان نهضت سوادآموزی را بین سوادآموزان سراسر استان برگزار‌ می‌کند.

وی افزود: در این کتاب مخاطبان با رشادت ها، ایثارگری ها و خدمات ارزنده سردار دل ها، شیهد حاج قاسم سلیمانی در جهت پاسداری از دین و انقلاب آشنا خواهند شد.

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: مخاطبان این مسابقه سوادآموزان دوره های انتقال، تحکیم و اعضای نشست‌های کتاب خوانی و خانواده های آنان در مراکز یادگیری محلی سراسر استان هستند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در مسابقه باید خلاصه کتاب را به دبیرخانه استانی ارسال کنند، ادامه داد: ده درصد از سوادآموزانی که موفق به کسب بیشترین امتیاز شوند، تجلیل خواهند شد.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ارج نهادن به مقام والای شهیدان، حفظ یاد، نام و خاطره شهدای والامقام و تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی از اهداف این مسابقه است.

هاشمی نژاد گفت : امیدواریم با این افدام فرهنگی بتوانیم دین خود را به آرمان‌های شهید سلیمانی ادا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار