روایت مهران رسام از سریال 5 دقیقه‌ای «منم دوستت دارم»

مهران رسام: «منم دوستت دارم» یک مجموعه‌ سفارشی از سمت مدیران شبکه سلامت است/ زمان هر قسمت از این سریال بیش از ۵ دقیقه نیست / احتمال پخش منم دوست دارم از شبکه جام جم و نسیم وجود دارد

تهران (پانا) -تهیه‌کننده مجموعه نمایشی «منم دوستت دارم» می‌گوید مدیران شبکه سلامت به دنبال سریالی داستانی با قسمت‌های زیاد اما زمان کوتاه بودند و ایده این سریال سفارشی بوده است.

کد مطلب: ۱۱۵۰۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
روایت مهران رسام  از سریال 5 دقیقه‌ای  «منم دوستت دارم»

مهران رسام تهیه‌کننده مجموعه نمایشی «منم دوستت دارم» در گفت‌وگو با پانا درباره سابقه همکاری خود با کارگردان این سریال گفت:«من و مجید پرکار پیش از این در پروژه‌های دیگری نیز همکاری کرده بودیم، سال گذشته کاری به نام «سوریخ» برای شبکه سلامت تولید کردیم. «سوریخ» یک روایت فانتزی بود که با هدف آگاهی بخشی در حوزه سلامت و خانواده در ۶۰ قسمت پخش شد.»

او با اشاره به نحوه شکل‌گیری ایده سریال فانتزی «منم دوستت دارم» عنوان کرد:«برنامه «سوریخ» سال گذشته مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، امسال نیز در جلسه‌ای که با مدیران شبکه سلامت داشتیم سفارش همچین کاری را به ما دادند، آنها به دنبال سریالی داستانی با زمان کوتاه اما قسمت‌های زیاد بودند. ما هم طرح این سریال را به کمک آقای مجید پرکار نوشتیم و به آنها ارائه دادیم که موردپسند قرار گرفت.»

رسام درباره موضوع این سریال توضیح داد: ««منم دوستت دارم» با نگاهی به مقوله خانواده و با بهره گیری از نظر کارشناسان، سعی دارد با ارائه راهکارهایی مبتنی بر علوم روانشناسی به حل چالش‌های روزمره و در نتیجه تقویت روابط اعضای خانواده کمک کند.»

این تهیه‌کننده با اشاره به بازیگران این مجموعه نمایشی گفت: «امیرحسین صدیق، نگار عابدی، مسعود فروتن، عرفان برزین و ترنم کاظمی بازیگران این مجموعه نمایشی هستند. بازیگران زیادی برای این سریال در نظر گرفته بودیم اما درنهایت به همین ترکیب فعلی رسیدیم.»

رسام درباره زمان پیش‌تولید مجموعه «منم دوستت دارم» تصریح کرد: «پیش از ساخت این سریال 6 ماه پیش‌تولید متنی آن زمان برد. زمان فیلمبرداری هم تمام پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت می‌کردیم و خوشبختانه کسی در زمان فیلمبرداری مبتلا به ویروس کرونا نشد، تولید این مجموعه در سکوت خبری انجام شد.»

او درباره تعداد قسمت‌های این مجموعه نمایشی عنوان کرد: «تعداد قسمت‌هایی که در یک روز از سریال «منم دوستت دارم» پخش می‌شوند بیشتر از چهار قسمت است و حتی ممکن است در یک روز هشت قسمت پخش شود. هر قسمت از این مجموعه پنج دقیقه است. ممکن است پس از اتمام پخش در شبکه سلامت، این سریال از شبکه نسیم یا جام‌جم نیز پخش شود.»

تهیه‌کننده سریال «منم دوستت دارم» در پایان خاطر نشان کرد: «امیدورام که بیننده‌ها این سریال را ببینند و آن را دوست داشته باشند، تا این لحظه بازخوردهای مثبتی از مردم دریافت کرده‌ایم و امیدوارم تا پایان همین روند ادامه داشته باشد و ما سرافراز باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار