کارگروه منطقه‌‌ای رویش مهر در چابهار تشکیل شد

چابهار (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چابهار از تشکیل کارگروه منطقه‌‌ای رویش مهر با هدف توانمند کردن مدرسان بومی، آموزش مهارت‌های زندگی در مدارس و تشکیل کارگروه‌های دروس مختلف خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه منطقه‌‌ای رویش مهر در چابهار تشکیل شد

محسن آسکانی در این نشست به اهمیت به جایگاه آموزش ابتدایی و اجرایی شدن سند تحول بنیادین در این مقطع اشاره کرد و گفت: در ادامه اجرایی شدن مصوبات کارگروه رویش مهر در چابهار با هدف توانمند کردن مدرسان بومی، آموزش مهارت های زندگی در مدارس و تشکیل کارگروه های دروس مختلف برگزار شد.

محسن آسکانی افزود: مدیر آموزش و پرورش رییس کارگروه، کارشناس گروه ها به عنوان دبیر، معاون آموزش ابتدایی، امور حقوقی، کارشناس مسول آموزش ابتدایی و نمایندگان مدیران به عنوان اعضای این کارگروه هستند.

وی ادامه داد: در این کارگروه نیازمندی های مدیران در زمینه نرم افزاری، دغدغه معلمان از لحاظ نیازهای آموزشی و اختلالات یادگیری، ارزشیابی توصیفی دروس تخصصی، روش های تدریس جدید، بکارگیری تکنولوژی و چندین مورد دیگر مورد کنکاش قرار خواهد گرفت تا بتوانیم تحولی در حوزه آموزش ابتدایی را در سال های آینده شاهد باشیم.

معاون آموزش ابتدایی گفت: برای ارتقای نیازهای آموزشی منطقه و رسیدن به استانداردهای کشوری نیازمند تدوین برنامه های کاربردی هستیم که رویش مهر گوشه ای از کمبودهای را به صورت تخصصی حل خواهد کرد.

آسکانی برنامه سالانه جامع و شناسایی معلمان با انگیزه با تجربه و یادهنده و یادگیرنده، برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه ها را از مصوبات این نشست عنوان کرد و گفت: کارگروه منطقه ای رویش مهر اگه به درستی اجرایی شود شاهد تغییر اساسی در بحث یادگیری دانش آموزان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار