با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش صورت گرفت:

آغاز اجرای عملی جشنواره امر به معروف ونهی از منکر

کرمان(پانا) - جشنواره قطبی امر به معروف ونهی از منکر با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در منطقه گلباف با حضور مناطق شهداد و راین آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای عملی جشنواره امر به معروف ونهی از منکر

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه گلباف، جشنواره قطبی امر به معروف و نهی از منکر با حضورمعاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان،روسای دوایر داخلی حوزه پرورشی اداره کل اموزش و پرورش،معاونین پرورشی مناطق شهداد و راین با میزبانی گلباف آغاز به کار کرد.

صدیقه مرادی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گفت :هدف از برگزاری جشنواره امر به معروف و نهی از منکر-احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.فریضه ای که شاید اندکی به فراموشی سپرده شده باشد این جشنواره تلاش خواهد کرد تا خلاء های این حوزه را شناسایی کرده و درصدد رفع آن در مدارس بر آید.

مرادی در ادامه گفت:امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار است به گونه ای که اهتمام به انجام آن موجب رفع بسیاری از مشکلات فرهنگی در جامعه خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط موجودر کشور و جهان و تعطیلی فضاهای آموزشی، استفاده از فضای مجازی افزایش پیدا کرده است و ما باید این فضا را به محیطی امن برای دانش آموزان تبدیل کنیم تا بسیاری از آسیب ها کاسته شود.

در ادامه حامد اسور رئیس آموزش و پرورش منطقه گفت:آموزش و پرورش دستگاه امر به معروف و نهی از منکر است و همه آنچه که در امر تعلیم و تربیت در مدارس انجام می شود در واقع امر به معروف و نهی از منکر است.

اسود ادامه داد: برنامه ای در آموزش و پرورش نداریم که رویکرد امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشد اولین اقدام در مدرسه آموزش خواندن و نوشتن به دانش آموزان است که این اولین گام در مسیر امر به معروف و نهی از منکر است وقتی معلم در کنار علم آموزی نماز و اصول دین را به دانش آموزان یاد می دهد او را به معروف دعوت کرده و از منکر نهی کرده است.

در ادامه جلسه با نظر اعضا موضوعات جشنواره با عنوان امر به معروف و فضای مجازی و امر به معروف و همکاران و دبیر خانه جشنواره تعیین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار